srijeda, 5. studenoga 2014.

NEKOLIKO NAJDRAŽIH APLIKACIJA ZA ANDROID

Heej,u ovom postu pisati ću o nekoliko meni najdražih aplikacija za Android. Nisam sigurna koliko ih bude,uglavnom oko 4-5. Nadam se da će Vam se svidjeti post. Krenimo!

1. INSTAGRAM

Ova aplikacija je definitivno morala ići na prvo mjesto. Ja ju jednostavno obožavam,izgubim pojam o vremenu kad odem na ljubljeni Instać. Uglavnom ovo je aplikacija na kojoj možete objavljivati slike i videe i također gledati slike koje drugi postavljaju. Isprobajte,ako je još nemate!
2.WE HEART IT 

Također aplikacija koju obožavam i koja je za slike,ali ne za selfie i za slike iz tvog života nego je više za slike vezane za modu,citate,šminku izd. I sve slike na ovom postu su s we heart ita,naravno.

3. MESSENGER
Ovo je aplikacija za dopisivanje sa ljudima koje imate za frendove na fejsu. Ja na njoj provodim najviše vremena i super mi je zato što ima predobre smajliće,može se snimati zvuk,slati fotografije itd. 


4. TEMPLE RUN 
Ovo je zarazna igrica i ja ju obožavam,zanimljivo ju je igrati i kad je dosadno s njom se zabavljam. Također ima i Temple Run 2 koji je isto super. Tako da probajte ako želite :).

5. POWER CAM 
 Osjećam se krivom zato što sam se tek sada sjetila ove sjajne aplikacije,totalno sam zaboravila na nju,aplikacije je za slikanje,logično. Ima savršene efekte,super slike ispadnu i može se slikati više slika odjednom,tako da je moj veliki favorit. 

I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da Vam se sviđa i ćaoo<3



Nema komentara:

Objavi komentar