subota, 31. siječnja 2015.

January favs :-)

Cao,drage moje. Danas vam donosim post o najdražim 'proizvodima' koje sam koristila ovaj mjesec. Ovo je prvi takav post koji ću napisati i nadam se da će vam se svidjeti.. Pa da ne dužim,krenimo! ☺

#1. DOVE PURELY PAMPERING GEL I MLIJEKO ZA TIJELO
Definitivno najbolji gel za tuširanje i mlijeo za tijelo. Imaju predivan miris i nježni su prema koži. Gel je jako lagan,lijepo se razmazuje i stvarno super njeguje kožu. Nakon tuširanja namažem se mlijekom za tijelom iz te kolekcije i sva mirišem na kokos i jasmin *-*
#2.PLAYBOY PARFEM
Znači,zaljubljena sam u ovaj parfem. Ima tako dobar miris,onako jak,ali predivno miriše,nije 'zagušljiv'. Dugo ostaje na odjeći i ima se za kupiti u Mulleru za nekih 80 kuna :-) Jako bih vam voljela opisati kako miriše,ali ja sam neopisivo loša u opisivanju mirisa :(
#3. ESSENCE KOREKTOR
Ovo je savršen korektor! Prekriva sve,prištiće,crvenilo,ožiljke,baš sve. Ima ga kupiti u DM-u,Mulleru i svim većim drogerijama,cijena mu je stvarno mala,oko 18-20 kuna je što opće nije puno za ovakav kvalitetan korektor + ima jako dobar izbor nijansa tako da će svatko naći neku koja mu paše :-) Moja je ona najsvjetlija- matt ivory.
#4. BABY LIPS-PINK PUNCH
Mislili ste da će proći ovaj post bez Baby lipsa? Ha ha,ne. Moj favorit je Pink Punc jer je predobar. Ima lijepu neon roznu boju,predivnoo miriše i obožavam ga! Još planiram kupiti i onaj Cherry me jer se čini stvarno super. :-)
#5. BALEA PUDER U KAMENU
Ovo je ujedno i prvi puder u kamenu koji sam probala,ali mislim da je savršeni. Koliko sam čula,bolji je i od većine onih skupljih pudera. Lagan je na koži,jeftin je i ima onaj matt finiš. Izbor nijansi jer malo za zbuniti,jer 'sand' nijansa je najsvjetlija,a ona 'normal' je najtamnija,tako da ako ga kupujete dobro pogledajte koju nijansu ćete uzeti.
#5. DŽEMPERI
U ovo zimsko doba džemperi su must have,imam jedan onako plavo-sivi i tako je toplii i mekani i preslatki da ga doslovno stalno nosim. Predobra stvar i mislim da ju svatko treba imati. Džempera ima svugdje za kupiti,a na sniženjima ih ima i za nekih 70 kuna. ♥
#6. MUSLI
Odkad sam se počela zdravije hraniti,vježbati i ostalo za doručak jedem musli. Iskreno nije baš nešto prefin,ali jako je zdrav i odličan za zdravu prehranu,tako da,favorit je! Ja imam ovakav od čokolade i banane.

#7. SLUŠALICE
Ja sam jedna od onih osoba koje u autobusu,autu i kod kuće uvijek slušaju glazbu. Obožavam glazbu i stalno ju slušam,a kako drugima ne bi smetala tu su slušalice. Ja trenutno imam neke crvene i super su. ♥

I to je to za moje favorite ovog mjeseca! Nadam se da vam se sviđa,pa komentirajte! Pozrdav o Petre ♥♥

Broj komentara: 5:

  1. Odličan post! Sad kad sam videla da si pisala o Musliju, moram pomenuti da sam ja to toliko često jela da mi je stomak skroz uništen, danima me boli, strašno...To ne valja tako često da se jede, ali ja jesam ahah :') Čisto da znaš da ne jedeš baš, baš tako često..Ja sam ga najmanje jela 3 puta na dan ahah :') Jako smo slične vidim, ii ja jako volim Baby lips-Pink punch, taj mi je stvarno omiljenii,predivno miriše i daje divnu boju usnama ^___^ Super post, samo tako nastavi♥

    Poseti moj blog: http://kikaa99.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥
      Ja musli jedem samo ujutro hahaa,nisam bas zaluđena njime,ali hvala na savjetu :-)
      Pratim te vec!

      Izbriši
  2. Odlican post:-)
    Samo tako nastavi♥

    http://everytteens.blogspot.com/
    poseti i moj blog i pisi misljenja :-)


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!
      Evo,odmah ću pogledati :-)

      Izbriši