ponedjeljak, 12. siječnja 2015.

Monday?! Here we go again.

Cao pipl! Došao je i taj ponedjeljak,kad krećemo u školu,barem mi u Hrvatskoj,ne znam za ostale države. Ovaj post biti će o mom današnjem nadu. Ustvari,nešto kao dnevnik. Oduvijek sam zamišljala da vodim svoj blog-dnevnik,ali ipak sam shvatila da je preosobno dijeliti takve stvari ovdje s nekim random ljudima,tako da sam odustala. Ali danas,ću podijeliti s vama moje doživljanje iz ovog 'predivnog' ponedjeljka. Soo,let's goo!

6.30 je bilo,ležala sam u krevetu potpuno budna i pitala se kako sam se probudila prije nego što je budilica zazvonila. Vjerojatno me probudila neka noćna mora,imam ih dosta u zadnje vrijeme. Čekala sam da u 6.36 zazvoni budilica,tj. mobitel. Bilo mi je hladno i osijećala sam da me malo boli trbuh. Ali,nije bilo ništa nepodnošljivo,sasvim obična stvar. U točno 6.36 zazvonio je mobitel,lagano sam se podigla i uzela ga sa ormarića i stišala. Izašla sam iz kreveta i otišla u kupaonicu,svezala kosu u messy bun i obavila sve ostalo xd.

Otišla sam do dnevnog boravka u kojem je bio tata i on se također spremao za posao. Prvo sam jela,naravno. Ne mogu otići u školu,a da ne pojedem doručak. Padne mi koncentarcija,gladna sam i ne mogu racionalno razmišljati hahah. Nakon Elvita keksa krenula sam se obući. Nisam morala razmišljati koji outfit ću odjenuti jer si svu odjeću pripremim navečer ☺☺. Odjenula sam high waisted jeans i neki plavo-sivi džemper. Nakon toga otišla sam u kupaonicu i umila se,stavila hidrantnu kremu.  Bilo me strah pogledati se u ogledalo,onako rašćupanu,s podočnjacima do poda i nenaspavanu. Krenula sam u misiju šminkanja i prekrivanja nepravilnosti! Prvo CC krema,pa korektor (koji dušu spašava) i na kraju puder u kamenu. Zaboravila sam uzeti kist za puder i parfem,naravno. Sve stvari od šminke i parfema držim u sobi na polici,pa sam se morala vraćati po too :( I nakon što sam sve obavila bilo je oko 7 sati,jeeej imam još 10 minutaa vremena! (moja reakcija svako jutro dok sve završim na vrijeme) Mislila sam si 'danas sam bila stvarno dobra' hahaha.
Pošto sam imala još 10 minuta vremena,odmarah se u dnevnom surfajući na fejsu i dopisivajući se sa ranoranilicima haha. Obula sam čizmice i jaknu,uzela torbu i krenula prema autobusnoj stanici s bratićem. Ubrzo nakon toga našla sam se u busu. Sjedila sam sama,nije bilo moje frendice i slušala sam glazbu. Pet minuta prije nastave ušla sam u pakao,ups hoću reći školu. Prvi sat HRVATSKIII! Odmah za dobro jutro. Uglavnom nije bilo ništa strašno,samo smo nešta obrađivali i to je to. Razrednica je primjetila moju novu boju kose ahahh. Awkward.
Drugi sat smo imali matematiku,jel može bolje? Lol. Uglavnom dosađivala sam se cijeli sat,kak i obično. Ponavljali smo gradivo i krenuli s obrađivanjem novoga.
Treći sat,na informatici,gledala sam s frendicama film kao i obično hahaa. Nastavniku ne smeta, pa zašto ne? Ionako ništa ne radimo! Danas smo gledali horora Babadook-a. ☺
Četvrti sat-engleski. Volim engleski i znam ga jako dobro ☺ Danas je došla nova nastavnica, i potpuno je drugačija od naše prošle. Cijeli sat je pričala na engleski i nije progovorila ni jednu hrvatsku riječ. Meni se sviđaa♥
Peti sat-geografija. O geografiji nemam neko posebno mišljenje,okej mi je hah. Danas smo radili Jadransko more i podjelio nas je u grupice u kojima radimo nekakve zadatke. Opet ja i frendica imamo one najteže.
Šesti i sedmi sat imali smo vjeronauk. Pakaao,dva sata nastavnica je pričala sa zidom. Bilo mi je dosadno i uz to mi se jako spavalo i jedva sam uspjela održati oči otvorene tijekom cijelih 90 minuta! ☺☺ Like a boss!!
Nakon toga,išla sam kući napokon! Do autobusne s busom,a poslije pješice. Moja životna priča. Kad sam ušla u kuću bacila sam ruksak,skinula jaknu i čizmice i išla jesti. Usput sam mami pričala kako je bilo u školi i ostalo. Odmarala sam se do 15:15 a onda otišla učiti,što mi drugo preostaje hahha.

Prvo sam napisala hrvatski,pročitala tekstove i krenula na kemiju. Učila sam sve gradivo jer će me sutra nastavnica pitati valjda,a ovo gradivo i nije tako teško pa sam ga ubrzo naučila. Nakon toga imala sam pauzu i pila kakao s mamom i išla pozdraviti tatu jer je upravo došao s posla.  Nakon nekih 10 minuta vratila sam se učenju fizike,pišem sutra test koji sam trebala pisati u prvom polugodištu,ali očito je da nisam. Učila sam dosta fiziku,pisala sam na papir formule,računala,teoriju ponovila i nakon toga sam bila gotova. Moje učenje je trajalo oko 3 sata,u međuvremenu sam imala joše neke pauze od 10-15 minuta. I onda sam išla jesti večeru,jela sam neki namaz i nakon toga išla oprati zube i došla sam na kompjuter. Od onda pišem ovaj post i stvarno je dugačak,i ja sam se namučila,ne vjerujem da će se ikome uopće dati čitati,ali neka. To je bilo to od mene,imam još neke planove za danas,ali ovo je bilo velika većina što sam danas radila.. Soo bye bye ljudii ♥♥

3 komentara: