subota, 3. siječnja 2015.

My favourite movies!

Hey guys!  Evo mene ovdje nakon mjesec i neštto više. Žao mi je što nisam pisala ništa do sada,ali jednostavno nisam imala inspiracije,volje i ostalog. Nadam se da ću ubuduće češće pisati postove i da ćete uživati! Za današnji post pisati ću o mojim najdražim filmovima zato što su praznici pa nam ne nedostaje vremena za koji maraton filmova:)  

1. THE HUNGER GAMES
Igre gladi,što reći osim da obožavam ovaj film i da je savršen? Igre gladi se sastoje od 3 djela: 
1. Hunger games
2.Catching fire
3. Mockingjay (koji je podjeljen na dva dijela,prvi dio ima za pogledati na internetu,a drugi dio izlazi u u studenomu)
2.HARRY POTTER
Obožavam Harry Potter-a i Hobbita jer su filmovi predobri. Čitala sam sve knjige Harry Potter-a i to je pridonijelo mojoj ljubavi prema HP-u.  U knjigama se više toga saznaje i jače veže za likove,ali i filmovi su vrhunski,tako da ako još niste (vjerovatno svi jeste) pogledate ovaj film!

3. THE MAZE RUNNER
Film ima zanimljivu radnju,zabavan je i naper cijelo vrijeme. To mi se jako sviđa kod ovog filma,a pošto volim fantazije kao što su Igre gladi,HP i ostalo,lako je zaključiti da mi se ovaj film jako svidio! I uz to sve,glavnog lika  Thomasa glumi Dylan O'Brien,može bolje? :)
4. DIVERGENT 
Ovaj film sam već davno pogledala,ali se još dobro sjećam da sam bila oduševljena njime,film govori o svjetu koji je podjeljen na frakcije,djevojka Tris ne odustaje od svojih snova,a u ostvarenju tih snova pomaže joj dečko kojeg upoznaje u jednoj frakciji,koji kasnije postaje i njezina ljubav.
5. THE FAULT IN OUR STARS
Za ovaj film sam sigurna da svi znate i da ste ga pogledali. Iako ne volim ljubavne filmove i ne gledam ih,ovaj sam jednostavno morala pogledati. Film je prelijep,tužan i sretan u isto vrijeme. Kako ga mnogi opisuju 'smijati cete se i plakati u isto vrijeme'.  Okay? Okay.

Evo to je neka skraćena lista mojih filmova,jako volim filmove i teško se bilo odlučiti za najdražih 5,ali mislim da su to svi meni predragi filmovi,te ako niste pogledali neki od njih,pogledajte jer nećete zažaliti (jedino ako ne preferirate neki drugi žanr ha ha). Ćaoo!♥

Nema komentara:

Objavi komentar