subota, 24. siječnja 2015.

Najbolje serije i knjige.

Heej ljudi,današnji post je o mojim najdražim serijama i knjigama. O filmovima sam već pisala,pa ako vas zanima,pogledajte. U slobodno vrijeme obožavam gledati serije,filmove i čitati knjige. Danas pišem post o serijama koje trenutno pratim i o najboljim knjigama. Pa krenimo ☺♥

SERIJE
Trenutno pratim 4 serije,da da pitate se kako stignem toliko serija gledati,čitati,uz školu i sve ostalo. Ne znam ni ja kako sve stignem,nakon škole prvo sve naučim i onda idem tek gledati serije,čitam najčešće preko vikenda i tako.

1. Pretty Little Liars
Mislim da svi znamo za ovu odličnu seriju. Odlična je premala riječ za nju,mislim da je serija savršena. Stalno je napeta,nikad dosadna,tajanstvena i zagnetna. Na prvi pogled vam se čini kao serija o obične 4 tinejdžerice kojima su jedini problem dečki i odjeća. Uvjeravam vas da nije ni približno takva,imaju one probleme koje mi ne možemo ni zamisliti. ☺ Uz ovu seriju sam plakala,smijala se,strahovala...

2.The walking dead
Serija koja je obilježila moje ljeto 2014. Pogledala sam čitave 4 sezone u nekih 2 mjeseca. Serija govori o zombi apokalipsi i o grupi ljudi koja se pokušava obraniti,o njihovim osjećajima,odlukama koje moraju donijeti i svemu ostalom. Serija je prezanimljiva,dramatična i nije uopće strašna ☺

3.Hawaii five-0
Ovu seriju sam gledala još prije kad je bila na TV-u i onda mi je bila super,ali odkad je gledam na netu zaluđena sam njome. Serija je kriminalističkog žanra,govori o posebnoj policijskoj 'skupini': 'five-0' koja djeluje na području Hawai-a i istražuje najteže slučajeve i zločine. I daa,imaju super zgodne glumce! Keep calm and love McGarrett ♥
 4. Teen wolf
Ovu seriju sam počela gledati prije nekoliko dana,znači nisam pogledala puno epizoda,ali svejedno ju preporučam. Serija govori o dečku kojeg je u potrazi za tijelom u šumi naišao na vukodlaka i putem ugriza i on je postao vukodlak. Serija je super zanimljiva,nije strašna iii baš je super za nas tinejdžere! 
Iii to bi bilo to od mojih najdražih serija,ako nekoga zanima,možete početi gledati American horror story,Gossip girl, The vampire diaries...
KNJIGE
I sad na popis knjiga! :D

1. Harry Potter
Kao što sam rekla i za film HP i knjiga je savršena. Svi djelovi,tako su dobro napisani,maštoviti,emocionalni... Obožavam serijal Harry Potter i naravno da ću ga ponovno pročitati! Najtužniji dio mi je kada Dobby umire :( Dobby is a free elf. :)
2. Mi djeca s kolodvora ZOO
Potresna knjiga napisana po istinitoj priči o najpoznatijom njemačkoj drogerašici Christiane F. Govori o opasnostima droge,užasnim trenucima koje proživljava ova djevojka,odvikavanjima koji joj ne polaze za rukom,uglavnom o paklu droge. Knjiga je zanimljiva,nimalo dosadna,a na kraju.... Neću Vam reći,ni ja ne bi zeljela znati što će se dogoditi na kraju neke knjige,pa ako vas zanima obavezno ju pročitajte. ☺

3. Hekatina škola
Isto jedna knjiga o vješticama,vampirima,demonima i ostalomu. Knjiga je dosta komplicirana za objasniti,ali je jako zabavna kada ju čitate,ukoliko volite ovakve s-fiction knjige. Ima tužnih trenutaka,ljubavnih,zabavnim iii veoma sarkastičnih (djevojka koja je glavni lik je urnebesno sarkastična). Hekatina škola ima tri djela,trenutno čitam zadnji dio 'Moć grimorija' ii baš je dobar.☺

Došli smo do kraja ovog posta,nadam se da ču novi post objaviti u srijedu,bit će malo zanimljivi,nadam se i to bi bilo to. Bok ljudi! ♥

4 komentara:

  1. Dobar post! Ja takođe obožavam PLL, mada su mi u poslednje vreme postale dosadne, ne mogu da pratim radnju i zaboravim šta se desilo u prethodnoj epizodi... Čula sam da je Hana -A, i to me jako rastužilo jer mi je ona omiljena lažljivica... Nadam se da nije istina. :)
    Samo jedan predlog: ubaci na blog gadžet kako bi ljudi mogli da se učlanjuju u tvoj blog. (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na prijedlogu,razmisliti cu o tomu :)
    I da,ja sam na 15 epizodi 5 sez ii postoje mnoge teorije o tome ko je -A,sve od Hanne pa do Toby-a,nadam se da nije nitko od njih,bio bi stvarno veliki sok da je neko od lazljivica -A ili neko od njihovih najblizih,nadam se da bude neka 'negativna' osoba -A,ali u PLL je sve moguce :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaoo ja obozavam Teen Wolf i jedva cekam novu sezonu!♥
    Preporucujem svima! ;)
    Supp post♥

    OdgovoriIzbriši