nedjelja, 18. siječnja 2015.

Recenzije hidrantnih krema ♥

Heej ljudii.. Imam toliko ideja za post,ali nigdje vremena,volje itd. Tako da,odlučila sam napisati neke kratke recenzije o nekim hidrantnim kremama. One su vrlo važan faktor u njezi lica,pa da krenemo! ☺☺

1. Eveline 
Aaa. Ja obožavam ovu hidrantnu kremu. Ne znam što bi bez nje.
Cijena: oko 20 kuna.
Kupovina: Muller
Ova krema namjenjena je suhoj i jako suhoj koži (moja je suha) i stvarno pomaže održati hidrataciju kože. Ja ju koristim ujutro i navečer,također je dobra i kao primer prije šminke. Upija se za minuticu ,kožu čini mekanom i nježnom i stvarno je izvrsna! Ima lagani miris,lako se razmazuje,nije vodenasta i nije onako masna. Preporučujem je svakome tko ima suhu kožu i potrebna mu je hidratacija. Također je i cijena stvarno malena za ovako dobru kremu! ♥
Ocjena: 10/10

2.Aveo
Nažalost,ne mogu pronaći sliku ove kreme,a da slikam,slika bi bila pretamna,pa bolje ne. Inače,meni mama kupuje kreme i losione te ne zamjerite ako nisam pogodila točnu cijenu :P
Cijena: isto oko 20-ak kuna
Kupovina: Muller
Ova krema je jednostavnog pakiranja,onako je slatka,ali i obična. Namjenjena je normalnoj koži i također pruža hidrataciju od 24 sata. Kao što ste vidjeli gore,obožavam Evelinovu kremu,ali ni ova nije loša,točnije mogla bi joj biti zamjena,iako imam nekoliko zamjeraka. Malo je vodenasta,to je ujedno i prednost jer se lakše razmaže. Ova krema je za normalnu kožu,a ja imam suhu pa mi je zato vjerojatno lice izgledalo masno. Nekome tko ima normalnu kožu ova krema će stvarno biti super,te ju preporučujem! ☺♥
Ocjena: 7/10

3. Nivea
Svi znamo da je Nivea stvarno dobar brend što se tiče njege i kozmetike. Te su i njezine hidrantne kreme dobre,nekome manje,nekome više. Ja sam isprobala ovu:
Cijena: 20-25 kn.
Kupovina: imate ju doslovno svugdje.
Iskreno,meni se ova krema baš i ne sviđa. Jako mi se teško upijala u kožu,koža mi je izgledala masno,teško se razmazivala... Dobra strana je što nakon što se upila,lice je bilo stvarno mekano i nježno.Pretpostavljam da je ova hidrantna krema namjenjena normalnoj koži te meni zato nije pasala. Izgled proizvoda je sladak,jednostavan i praktičan. Svakako ako tražite neku dobru kremu,isprobajte ovu,jer mnogim ljudima se svidjela,nemate nešto posebno za izgubiti ☺
Ocjena: 5/10

Iii to je to ljudi od mene! Nadam se da vam se sviđa post jer je meni bilo zabavno ovo pisati,a i nije mi oduzelo puno vremena.Čujemo se kasnije! ♥♥

Nema komentara:

Objavi komentar