utorak, 6. siječnja 2015.

Tipovi nastavnika u školama.

Hey guys! Petra je. Kao što vidite u naslovu,pisat ću post o tipovima nastavnika u školama. Za današnji post htjela sam napraviti haul (pokazati nešto stvari koje sam kupila i dobila),ali,moj tablet je bio neposlušan i nisam mogla prebaciti slike na kompjuter. Ispričavam se zbog toga i taj post ću napisati čim stavim slike na komp. Ovo se meni čini kao stvarno zabavna tema,a inspirirala me činjenica da za nekoliko dana krećemo u školu (ew). So,let's get started! ☺

1. JA SAM OVO,JA SAM OVO...

Meni je ovo najiritantniji tip profesora. Imam jedog u školi i doslovno je užas. To je ona vrsta koji 30 minuta sata provedu pričajući o sebi,na koji su fakultet išli,kako su njihova djeca pametna,o tome što vole jesti za ručak i dr. Kad profač počne o tako nečemu pričati,poludim. Zadnjih 10-15 minuta provedu u tome što nam kažu što sve moramo napraviti za zadaću,i umjesto 1-2 zadatka,zadaju ih 10 i još moramo sami izvaditi najvažnije iz teksta. A tko je za to kriv? ONI,kad previše pričaju.
2. "AUTORITETI"
Također,u svojoj školi imam i ovu vrstu profesora. Njega (u mojem slučaju je muško) nije briga što radimo,penjali se mi po stolovima ili skakali kroz prozor,njemu je svejedno. Na satu ništa ne radimo samo visimo na fejsu i igramo igrice (informatika). S jedne strane ovaj tip nastavnika je dobar,jer nije strog,daje dobre ocjene,a s druge strane je i loš jer ne naučimo ništa,a na satu je raspašoj.

3. NE DERITE SE,NE OTVARAJ PROZOR,NE MOŽEŠ VAN...NE MOŽEŠ DISATI!!!
Ah,došli smo i do ove vrste profesora. To su oni koji čuju buku iako su svi mirni,pa se deru da šutimo,a nitko uopće i ne priča. Ako ih zamoliš da možeš van na toalet,oni ti održe 15-minutno predavanje o tome kako se nužda obavlja za vrijeme odmora,kako ne smiješ lutati po školi za vrijeme sata i ostalo. Zašto jednostavno ne kažu 'NE'?! Ovoj vrsti profesora,teško se svidjeti. 
4. ŠALJIVDŽIJE 
To je ona vrsta profesora koji svako malo nabacuju neke fore na račun Biebera ili nekog i onda misle da su smješni,a ispadnu totalno glupi. Ili pokušavaju koristiti žargonizme koje čuju od učenika pa im je svaka treća riječ 'fakat,ziher,kaj brieš ti' i ostalo. Ali,također,ovakve vrste profesora su ponekad i zabavne.

5. STRAH I TREPET
Kod ovih profesora malo je onih koji će se iskušati u zezanju s frendovima ili koristeći mobitel. Njihov pogled je onaj ' imaš što reći u svoju obranu prije nego što te pojedem?' (LOL). Kod njih vlada vječni strah i uživaju mučeći druge. 
6. IDEALNI PROFESORI
Najbolja vrsta profesora. Oni znaju objasniti kako treba,ponekad se zezati s učenicima,kulturno odgovoriti na pitanja,pravedno ocjenjuju usmeno i pismeno,zadaju primjerenu zadaću i ostalo. Uglavnom,vrsta profesora koja lagano izumire. ☺
I to bi bilo sve od mene za ovaj post,nadam se da vam se sviđa i da sam vas bar malo zabavila. Komentirajte ili pišite na moj ask (http://ask.fm/zgsavjeti) o tome kako vam se sviđa moj blog,što moram popraviti i ostalo. Ćao :*

Nema komentara:

Objavi komentar