utorak, 27. siječnja 2015.

Winter must haves :-)

Heej ljudi,planirala sam pisati blog sutra,ali danas imam nešto vremena,pa ajd reko da napišem danas :D Ovaj post će biti o must have komadima odjeće za zimu. Biti će dosta toga ii nadam se da će vam se svidjeti. Komentirajte :) Pa da krenemo!

#1. BOYFRIEND JEANS
U zadnje vrijeme su stvarno popularne,mogu se kombinirati uz dosta toga,predobro izgledaju na air maxice i na air force tenisice. Meni se osobno ne sviđaju,ali ako vam se nosi nešto takvo,samo naprijed! :D Ima ih kupiti u New Yorkeru,H&M i takvim trgovinama.
#2. DŽEMPERII
Deff naj odjeća za zimu! Preslatki su ,predivni i baš su topli. Slažu se sa gotovo svim kombinacijama i ima ih za kupiti svugjde. Sada dok su bili zimski popusti bilo ih je 70-80 kuna,što se stvarno isplati za tako dobru stvar! :D
#3. KAPICE I ŠALOVI 
Sto da kazem za ovo a da ne znate? Svi znamo da dobra kapa glavu čuva :''D
#4. ČIZME
Vi birate je li budu Ugg čizme,Timberland,one motorističke ili neke druge. Izbor je stvarno velik i ispaliti se svaka kuna koju damo za te čizme. Meni su najdraže one motorističke i timbice,ali stvarno,izbor je vaš. Najvažnije je da su tople,ugodne,da ne propuštaju vodu i da su vam lijepe:-)
#5. KAPUTI/JAKNE
Meni su preslatke one jakne u maslinasto zelenoj boji,one kao 'vojničke'. Predobre su i super se kombiniraju. Također mi se i kaputi sviđaju,a ponajprije oni obični crni.
#6. LEGGINGS
For lazy days! Kad već ne možemo biti u pidžami cijeli dan,možemo biti u tajicama.

I došli smo do kraja,nadam se da nisam nešto zaboravila:-) Ćao pipl ♥

4 komentara:

  1. Odlican ti je post, sve pohvale

    http://saveti81.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, samo tako nastavi, ako zelis poseti moj blog i ako ti se svdi zaprati, i ja cu tebe <3 http://vanja00.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši