utorak, 3. veljače 2015.

50 fact about me.

Heej ljudi,pošto imam jaku želju za pisanjem a nemam neku inspiraciju,ni vremena,donosim vam 50 random činjenica o meni. Nadam se da ćete tako dobiti neki dojam o meni,pošto me ne poznajete haha. Pa krenimo. ♥

1.Zovem se Petra (lol,zovu me).
2. Iz Hrvatske sam. #proud
3. Imam 14 godina,osmi sam razred.
4.Lana Del Rey je živooot! ♥
5. Nikad se zapravo nisam zaljubila,bilo je tu nekih sviđanja,ali nikad ništa ozbiljno.
6. Imam dosta 'prijatelja',sve više razmišljam tko od njih je pravi.
7. Obožavam čitati! Za mene su knjige život... 'Reader live a thousand lives before he die.'
8. Također,obožavam i serije,pratim ih nekoliko i odlične su!
9. Doslovno sam umorna od toga da budem umorna.
10. Previše razmišljam,ali ne pričam puno kad sam s ljudima koje ne poznajem baš.
11. Život mi se svodi na čekanje petka,ali doslovno.
12. Mrzim imati referat ili neku prezentaciju pred razredom.
13. Kako volim ovaj broj *-*
14. Obožavam putovati. Želim posjetiti London,Pariz,Dubai,LA...
15. Ja sam onaj tip osobe koja oprašta 5-10 puta jer mislim da se ljudi mjenjaju.
16. Imam jako puno društvenih mraža,od Tumblra do Twittera pa sve do Instagrama.
17. Jako volim svog brataa♥
18. Od glazbe mogu slušati gotovo sve,osim rocka i metala.
19.Opsjednuta sam šminkom i odjećom.
20. U školi mi je prosjek oko 4.90 
21. Jedva čekam da skinem aparatić za zube jooj.
22. Ne vjerujem u sudbinu.
23. Vjerujem u vanzemaljce haha.
24.Najviše volim napraviti svoje obveze odmah nakon škole,pa poslije cijelu večer uživam.
25. Navijam za Barcelonu. Go boys! 
26. Imam psa i hrčka. Oboje ih obožavam.
27.Želim se odseliti kad odrastem,iako volim svoju državu,želim bolji život! hh.
28.Imam smeđu kosu i smeđe oči. Trenutno imam tamniju smeđu od moje prirodne xd.
29. Gotovo sva odjeća mi je iz New Yorkera. Jednostavno je najbolji♥
30. Volim raditi neke diy projekte,ali samo po praznicima jer ovako nemam vremena,a i kad ga imam onda sam većinom na internetu ili čitam.
31. Sad tek shvaćam da imam previše rečenica u kojima koristim riječ 'obožavam'.
32. Ni jedan predmet u školi me ne zanima,u ničemu nisam posebno dobra.
33. Visoka sam 169. Hahah,nadam se da ću narasti do 174.
34. Nemam pojma o čemu da pišem,lol.
35. Ne znam niti crtati,niti pjevati.
36. Ne volim baš svoj razred,ima osoba koje mi puno znače,a ostali naah.
37. Želim ponoviti maturalac :(
38.Volim lakirati nokte.
39. Često čitam citate.
40. Volim one citate koji me motiviraju.
41. Mislim da je umblr predepresivan,dođem na njega,onako ajmo reći dobre volje,a odjavim se plačući.
42. Mislim da sam zrelija od svojih vršnjaka.
43. Stvarno mi znači ovaj blog,iako ne uspijeva baš,but good things take time!
44. Još nisam gotova?!
45. Mislim da mi je najgora mana što odem na Ispovesti kasno navečer ii onda nema šanse da odem spavati još dugo,dugoo.
46. Ja ništa ne razumijem ovu matematiku :O
47. Meni je užasno trčati u dvorani na tjelesnom,ali kada sam u prirodi nije mi uopće teško. Pa objasnite mi vi mene! 
48. Želim biti odvjetnica dok odrastem :)
49. I došli smo do kraja.
50. Volim vas ♥

Broj komentara: 9:

  1. Stvarno je super post, kapiram sad koliko smo slične:) ♥


    Poseti moj blog: http://kikaa99.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozes li posetiti moj blog pliz,nova sam i zelim da uspe :) <3
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  3. http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/
    http://uimepraveljubavi.blogspot.com/
    zaprati moje blogove, molim te♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Slične smo*--*
    Posjeti moj blog i komentiraj moj post : http://iamclaudiaxoxo.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši