petak, 27. veljače 2015.

February favourites.

Heej ljudi,napokon pišem novi post! Ovaj će biti o favoriti veljače,znači o proizvodima koji su mi se najviše svidjeli tijekom ovog mjeseca,pa da krenemoo.

Hmm,krenimo s beauty proizvodima.

1. ESSENCE GET BIG LASHES MASKARA
Za ovu maskaru nisam čula baš neke pozitive komentare,ali ipak sam je kupila jer sam sama željela vidjeti kakva je. I nisam se pokajala! Meni je baš dobra,zato što produžuje trepavice,ne ostavlja gruđvice i nije precrna nego izgleda onako prirodno.
2. VIOLETA VLAŽNE MARAMICE
Ovo su inače vlažne maramice za bebe,ali ja ih koristim za skidanje šminke i predobre su mi. Skidaju sve,fino mirišu,a i kožu ostavljaju glatkom na dodir jer u sebi sadrže blagi losion.
3. CIEN LOSION ZA TIJELO
Cien je marka kozmetike iz Lidla. Ovaj losion mi je kupila mama,na početku mi se nije baš svidio jer sam naviknuta na Dove losione koji presavršeno mirišu,ovaj losion ima neki neutralan miris,ali dobro hidratira kožu i brzo se upija! ☺
4.BALEA DEZODORANS
O ovom deziću sam čitala odlične stvari pa sam odlučila da ga probam. Privukao me svojim predivnim pinky pakiranjem ii mirisom. Miriše po malinama,znači savršen miris *-* Piše da djeluje 24 sata i zaustavlja znojenje,naime to i nije baš istina,svejedno će te se malo znojiti,ali inače je odličan! ☺
5. AFRODITA ŠAMPON ZA KOSU OD KOPRIVE
Ovaj šampon predivno mirišee i onako je tekući pa se lako zapijenji na kosi. Miris ne ostaje dugo na kosi,ali se intenzivno osjeti nakon što se kosa opere. Ovaj šampon je također i protiv prevelikog ispadanja kose. Kupila sam ga za 20 kuna u DM-u,ako se ne varam ☺
6. MASKICA ZA MOBITEL
Frendica mi je naručila ovu preslatku maskicu preko ebay-a i došla je prije nekoliko dana i već ju doslovno obožavam! Plastična je,i super mi štiti mobitel. Ima ovu preslatku sovicu na nekakvoj plavoj podlozi.
7.KNJIGA DOM GOSPOĐICE PEREGRINE ZA ČUDNOVATU DJECU
Ovu knjigu želim pročitati već od ljeta,i sad sam napokon uspjela. Zavoljela sam knjigu već po opisu knjige koju sam našla na netu i mislila sam da je odlična,a sada,kad sam ju pročitala obožavam ju. Napeta je cijelo vrijeme i jako zanimljiva. Ima nastavak koji obavezno moram pročitati. Preporučujem je svima!♥
I to je to za ovaj post,nadam se da će vam se svidjeti,ćao ♥♥

Broj komentara: 14:

  1. Odlicno je.-D
    Poseti moj blog http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!!
    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,maskica ti je pree kjuut ♥

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Blog ti je odlican. Sada sam saznala za njega. Vidim da nemas bas citaoca ali da jako lepo pises tj. ti si neotkriveni talenat. Ali nikad nemoj da odustajes i ja na pocetku nisam imala mnog citalaca ili moze se reci pratioca a sada imam 95 pratioca i 59 citalaca. Odmah sam se uclanila u tvoj pa drago bi mi bilo kad bi se uclanila i ti u moj!
    www.elsinkutak.blogspot.com
    A inace naziv mi je Joy with me.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na ovome! Vec te pratim :-)♥

      Izbriši
  5. odlican post!
    svaki pocetak je tezak, zato vas molim da mi pomognete da pocnem!
    novi postovi na mojim blogovima, molim vas uclanite se i pogledajte. Vama je to nekoliko klikova misem, a meni znaci neverovatno mnogo!♥
    http://uimepraveljubavi.blogspot.com/
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh balea dezodorans je super. Slatka maska za tel :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej preedobar blog,jel mozes positit moju stranicu puno bih mi znacilo http://sarah55667.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši