petak, 13. veljače 2015.

Friday 13th

Ćao ljudi,evo mene s novim postom! Ovo neće biti post o nekim činjenicama vezanim za petak trinaesti,nego ću opisivati svoj današnji dan. Pisala sam već ovakav post i svidio vam se,a i meni,pa sam odlučila opet napisati tako nešto.

Kao i obično,budim se u 6:30. Zazvonio je alarm,grrr,da bar imam još pola sata sna,ali nemam tako da,što se mora nije teško. Nekako sam doteturala do kupaonice i obavila higijenu. Nakon toga otišla sam do dnevnog boravka i odjenula moju koombinaciju. Danas sam nosila crne tajice i bijelu širu majicu s natpisom. Do autobusne stanice sam išla sama,a u busu sam sjedila sa frendicom. Obavezno moram ujutro slušati glazbu jer me to smiruje i lakše mi je onda u školi. Tako sam i danas. Nakon što sam izašla iz busa,krenula sam u školu i ubrzo se našla u učionici geografije.
U grupama smo radili nekakav plan putovanja u koji bi htjeli reći,uglavnom bilo je zabavno i smješno jer smo pisale totalne gluposti.
Drugi sat imala sam engleski,molila sam se da me ne pita nastavica,i nije na kraju :D :D . Ja sam nekada voljela engleski,ali nakon što je došla nova nastavnica,postao je prilično dosadan. Cijeli sat potrošimo na rješavanje dva zadatka,i uz to priča sve na engleski. Nakon što sam pretrpila engleski, zazvonilo je za početak kemije. Zar već tako brzo?! Uđem ja u razred,kad ono pola razreda piše zadaću. I onda sam i ja shvatila da sam zaboravila napisati zadaću,što mi se stvarno rijetko događa,tako da sam nabrzinu napisala nešto. Imali smo sat ponavljanja jer sljedeći sat pišemo test. Metan,etan,propan,butan,... Homologni niz ovoga,homologni niz onoga... -.-
Umirala sam od gladi pod kemijom,jedva sam čekala da zvoni pa da idemo u blagovaonicu jesti (da,mi u školi imamo 'ručak') .
Jeli smo griz sa kakaom,ee ljudi jesam se jako najela nema šta.
I četvrti sat,biologija,pa dobro,to nije strašno,trenutno mi je zanimljivo gradivo iz kemije. Ovisnosti o drogi i tako to radimo,što je zanimljiva tema, i nakon toga je nastavnica rekla da mi koji se želimo prijaviti za natjecanje,da ostanemo poslije sata. Nakon sata ostala sam u razredu i prijavila se za natjecanje,ide mi se stvarno haha.
I peti sat,tj. predzadnji smo imali tjelesni. Kako mi se danas nije radio tjelesni,to je bilo nevjerovatno. Jedva sam uspjela zavezati kosu u neku pristojnu punđu,a da nebi izgledala kao da sam upravo imala strujni udar. Uglavnom,dosađivala sam se s frendicama u svlačionici te kad je došla nastavnica išli smo u dvoranu. Zamolila sam nastavnicu da me danas poštedi tjelesnog jer sam prehlađena,a i nikako mi se nije dalo raditi. Ostatak sata provela sam sjedeći na klupi.
Kad sam već bila tako umorna od svega,još sam se morala popesti stepenicama na kat na kojem nam se održava SRZ,ili kako neki zovu sat razrednog odjela. Mi na srz-u nikad ništa ne radimo,ali doslovno. Došla je razrednica,lik iz razreda je podjelio čokolade za Valentinovo i lagano smo jeli i pričali.  Malo prije zvona raska nas je pustila i ja sam sjedila na klupi i čekala najbolju frendicu iz drugog razreda da dođe. Kad je došla otišle smo u dvoranu i gledale kako dečki igraju nogomet i pričale o svemu. Obožavam te razgovore s njom! ♥♥
I kad je došlo 14 sati,krenula sam na bus,pa via home,sweet home! Sjedila sam s susjedom,ujedno i mojom bff i pričala s njom.
I napokon sam kod kuće! Kako volim lazy friday♥ Jela sam,pričala s mamom,tipkala na mobitelu,spremila stvari i onda oko 3 sata išla sam do frendice i posudila joj sako. Kod nje smo pile kapucino,zezale se i uglavnom,wifi party,kako to biva u današnje vrijeme. Igrala sam se s njezinom malom sestom i slikala. Mala je fotogenična haha.
Kad sam se vratila od nje,nisam ništa radila za školu,naravno. Petkom ništa ne radim za školu! Treba mi barem jedno poslijepodne bez školskih obveza,a za to je rezerviran petak. Otišla sam u sobu,počistila ju malo i promjenila posteljinu. Odmah soba dobiva neki novi izgled! Uzela sam knjigu,pokrila se dekicom i počela čitati. Trenutno čitam jednu odličnu knjigu. Postaviti ću vam sliku ispod,za one koji vole takve knjige biti će odlična! Ja jednostavno volim knjige u kojima se događaju nestvarne stvari,nekako osjećam se kao da živim u nekom lijepšem.zanimljivijem svetu :-)
I nakon toga sam došla na kompjuter i krenula pisati ovaj post,obećala sam jednoj curi koja bi voljela da bude više ovakvih postova,pa da joj ispunim želju. A sve u svemu,i meni se sviđaju ovakvi postovi te se nadam da će ih biti više. I da,meni se nije ništa loše dogodila za ovaj petak trinaesti,većinom mi se na taj događaju samo dobre stvari. A vama? Bilo je kakvih nezogda? Ako želite nešto podjeliti sa mnom,pišite mi u komentare :-)♥♥

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post,baš mi se sviđa kako si opisala svoj dan i blog kao i ti ste odlični.30 minuta sam čitala ovaj post jer mi je bio tako zanimljiv da sam to odugovlačila ( aj' da kažem tako ).Takođe i meni se za petak trinaesti dešavaju samo najbolje stvari,samo jednom sam se sva slomila,hahahaha.Uglavnom super sve ! :) <3

    Nadam se da ćeš se učlaniti u moj blog.
    P.S. novi post na mom blogu,očekujem mišljenje. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Aa baš mi je drago što ti se sviđa post! ♥ Hahh,meni je petak 13 uglavnom više sretniji nego većina dana hahah.
    Učlaniti ću se :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cool,ni meni se nista nije desilo na petak 13 XD

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma mi se sviđa ovaj post,mogla bi' još takvih da ih pišeš.
    Veoma mi se i tvoj blog sviđa,stvarno si orginalna i sve najbolej!

    Poseti moj blog ,ako ti se svidi učlani se;
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,puno draga!♥♥ Nadam se da će biti još takvih postova :)
      I pogledati ću :-)

      Izbriši