subota, 7. veljače 2015.

Morning routine for school.

Hej ljudi,danas vam donosim post o mojoj jutarnjoj rutini za školu. Znam da je danas subota i da se ne ide u školu,ali preko tjedna nisam baš u mogućnosti da vam ujutro slikam te sve stvari i onda da pišem,pa zato ovaj post ide danas! Pa krenimo :-)

Prvo što uradim je da se probudim,logično. Probudim se oko pola 7, i onda krenem u kupaonicu. Prvom obavim higijenu,a nakon toga idem do dnevnog boravka i kuhinje i palim televizor,oblačim svoj outfit koji sam večer prije pripremila i odem do frižidera po mlijeko i musli. Nakon što se najedem,odem do kupaonice i onda kreće moje pravo spremanje. Prvo što učinim je da operem zube naravno. Korisitim ovu četkicu i pastu za zube,uglavnom to se stalno mijenja,nikad ne kupujemo iste paste za zube haha.
Nakon toga,umijem lice ovim gelom za umivanje od Neutrogene. Meni je predobar zato što je lagan,ne zateže lice nakon umivanja,ima predobar miris koji me odmah razbudi. Kao što i vidite na slici,još ga ima jako malo jer ga već dugo koristim,ali već sam našla zamjenu za njega,tako da ga ne ću kupiti još jednom iako je odličan !
Nakon što sam se umila i obrisala ručnikom,stavljam svoju najbolju hidrantnu kremu na svijetu. Eveline! O njoj sam pisala već u onom postu 'Recenzije hidrantnih krema' i rekla sam da mi je odlična jer je namijenjena suhoj koži i upija mi se već nakon 1-2 minute.
Kada mi se krema upila u lice,krećem sa šminkom. Nekada koristim sve ovo od navedenog,a nekad samo korektor,stvarno zavisi od toga kakvog sam raspoloženja i o tome koliko imam vremena. Nekad bi najradije otišla u školu u pidžami.  Najčešće koristim CC kremu od Essenca,stavljam ju na cijelo lice,nakon toga korektor od Essenca na podočnjake i prištiće i onda na kraju,za matiranje,koristim ovaj Balein puder u kamenu koji nanosim četkicom za puder.
I na kraju,kako bi završila svoj 'make up look' stavljam Baby lips. Pink Punch ili neko obično labelo od Rosala. Ovu sliku sam već prije slikala u školi,tako da sam ju odlučila i u ovom postu staviti.
I na kraju,nakon što sam završila sa svojim licem,krećem na kosu. U školi obično ne nosim nikakve frizure,jedino ako imam tjelesni pa složim punđu. Najčešće mi je kosa spuštena,ili s nekom ukosnicom na šiškama. Evo slike moje četke:
Sada kada sam završila s ovim postom htjela bih vam postaviti još dvije slike koje sam slikala kad sam se igrala vani u snijegu haha. Jedna je ova na koju sam napisala naziv svoga bloga,ne znam jer se vidi baš dobro,ali nadam se da vam se sviđa.
I zadnja slika je slika mojih čizmica haha. Bilo mi je dosadno pa sam sve malo pomalo slikala.
I na kraju toga,želim vam reći da se ispričavam što su slike mutne i što nije neka kvaliteta,ali sam slikala mobitelom pa kužite valjda hh. Pusa ljudi :*

Broj komentara: 11:

  1. Lep ti je blog. Post je super. Da li možeš i u martu da objaviš ovako nešto.?
    P.S. Pridružila sam se tvom blogu, pa bih volela i da se ti pridružiš mom blogu ♥ justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga.. Bit ce takvih postova jos,naravno! ♥
    Pridruzit cu se:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej hej :) super ti je ovaj post, ali jako mi se sviđa i tvoj cijeli blog :) bilo bi mi drago da pogledaš moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i uzvratiš follow. Hvala unaprijed <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,blog odličan,baš mi se sviđa. <3 :)

    Ako ti nije teško učlani se na moj blog,ja na tvoj jesam i komentariši zadnji post,očekujem tvoje mišljenje. :-)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi ☺♥
      I naravno da cu se uclaniti :)

      Izbriši
  5. Hi, I liked your blog a lot, <3333

    Followed you, follow back, pls? I'm near 100

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,učlanila sma se u tvoj blog jer mi se jako sviađ.

    Poseti i ti moj:
    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši