petak, 20. veljače 2015.

Motivational quotes.

Hej drage moje,danas pišem pomalo drugačiji post. Imam dosta ideja za postove,ali nikako da ih realiziram. Prvo bi morala sve dobro osmisliti,pa slikati,staviti na komp i napisati taj post,a za to trenutno nemam vremena. U školi mi je užaš,sad preko vikenda imam toliko za učiti,da uopće ne znam odakle da započnem,a uz to sam i bolesna. Ali,dosta o meni,krenimo sada na post. Ovo će biti post o motivirajućim slikama i citatima,ja obožavam takve citate,a nadam se da će se i vama svidjeti ☺

Možete imati sve što želite
ako vam je želja dovoljno snažna.
Možete biti sve što želite, napraviti sve što ste odlučili postići, ako vam je jedina svrha ispunjenje te želje.
Želite li biti sretni, pronađite cilj koji 
upravlja vašim mislima, oslobađa vam
energiju i nadahnjuje vaše nade.

Namjeravamo li ostvariti svoj san,najprije ga moramo imati.
„Uvijek budite prvorazredna verzija sebe, umjesto drugorazredne verzije nekog drugog.“
„Pozitivni umovi proizvode pozitivne živote. Negativni umovi proizvode negativne živote. Pozitivne misli su uvijek pune vjere i nade. Negativne misli su uvijek pune straha i sumnje.“
„Ne znamo uvijek na čije smo živote utjecali i učinili ih boljima, samo zato jer nam je stalo do nečeg. Naša djela ponekad mogu imati nepredvidive posljedice. Ono što je važno da brinete i da postupate po tome.“

I ljudi,sad ću postaviti još nekoliko slika bez citata ☺

I ljudi,došli smo do kraja ovog oskudnog posta. Vjerujem da vam vjerojatno ne bude svima zanimljiv,ali meni jest,tako da,nadam se da ću uspjeti napraviti što želim pa da napravim jedan kvalitetniji post,a do tada,pusa ljudi :* ☺

Broj komentara: 10:

  1. Odlične motivacione slike!

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. eeeeej ,slučajno sam pronašla tvoj blog i moram reći da je pregenijalan,ovi citati stvarno su odlični jedan mi se posebno,ali baš posebno svidio a to je ovaj:„Pozitivni umovi proizvode pozitivne živote. Negativni umovi proizvode negativne živote. Pozitivne misli su uvijek pune vjere i nade. Negativne misli su uvijek pune straha i sumnje.“ - eh sad inače meni je ovaj post bio jako zanimljvi <3 ali jedva čekam novi ,od sada sam tvoj čitatelj i isto tako sad sam se sjetila da sam vidjela da si se i ti u moj učlanila <33 hvala ti <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heej draga,hvala ti puno na ovome:-) I slazem se da je taj citat super♥

      Izbriši
  3. Super post :)) <3

    http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! ;)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! ♥

    poseti moj blog,ako ti se svidi uclani se http://jeleninkutak16.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši