nedjelja, 1. ožujka 2015.

Common white girl tag.

Ćao ljudi,evo mene s novim postom! Danas odgovaram na ova pitanja iz 'Common white girl tag-a'. Paa,krenimo!

1.Koje ti je omiljeno pice iz Starbucksa?

Nemamo Starbuck hahaa.

2.Koliko ti ujutru treba  da se spremis?

Za sveukupno spremanje treba mi oko 40-ak minuta☺

3.Koliko puta dnevno pravis selfije?

Ne slikam se svaki dan lol. Ali,kad se slikam onda ima oko 8 slika hah.

4.Koliko imas instagram pratioca i postova?

Imam 69 postova hahah i oko 450 pratioca☺ Instagram naj!

5.Da li govoris 'OMG' i 'LOL'?

Da,često to govorim,navika.

6.Da li nosis istu garderobu par puta?

Pa da,neću valjda kupiti neku majicu,obući je jedanput i baciti :O

7.Koliko tvitova imas?

Hmm,ne koristim baš twitter,ali mislim da imam oko 1-2.

8.Twiter ili Tumblr?

Tumblr zato što ima odlične slike!

9.Da li si kupoholicarka?

Hmm,naravno! Obožavam shopping!

10.Da li slikas hranu pre nego sto je pojedes?

Ne,bezveze mi je to malo hah,al ko voli nek izvoli ☺

11.Da li nosis sminku svaki dan?

Pa da većinom,ali uglavnom to bude korektor i puder u kamenu.

13.Sta radis u slobodno vreme?

Pa čitam,pišem postove,vježbam,na internetu sam  i tako :D

I došli smo do kraja ovog post,znam da je kratak,alii to su sva pitanja iz taga,a i izabrala sam ovakvu vrstu posta jer mi ne treba puno vremena da ga napišem jer nemam trenutno puno vremena! Bok ljudi. ♥

Broj komentara: 14:

  1. Odlicno je.:-)
    Novi post na mom blogu http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni mi nemamo Starbuck -.-
    I ja sam kupoholičarka :)

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Imas super blog :)
    Svida mi se i dosta si mi slicna ako zelis posjeti i mene tu i tamo ;)http://zivotjeputovanje.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je post, jel mogu da ti uzmem pitanja?

    http://saveti81.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. odlično si odgovorila na ovo ,haha nasmijala sam se ovo kada sam čitala ko voli neka izvoli,odavno nisam čula za to ...vidiš ti kako mi ljudi smo zaboravni haha xd i moram reći da i ja isto kao i ti provodim slobodno vrijeme..ja baš i ne volim raditi tagove ali zato ih volim čitati hahaa xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ja baš volim tvoje komentare haha,hvala ti♥♥

      Izbriši
  6. Odlican post:)

    lifestylebylucija.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši