nedjelja, 15. ožujka 2015.

#Day in my life: propuštena utakmica,učenje,referat :3

Heej ljudii moji♥ Kao što sam spomenula u prošlom postu danas pišem #Day in my life,i odsad kad god ću pisati i opisivati nalazit će se u ovoj rubrici #Day in my life. Pa krenimo!

Pa,pošto je nedjelja probudila sam se oko 10 sati i uzela mobitel,naravno. Do pola 11 bila sam na društvenim mrežama,provjerala sam fejs,ask,instagram i ostalo,znate kak to već ide :3. Nakon toga otišla sam do kuhinje i pozdravila mamu,pošto sam bila gladna išla sam po med i margarin. Ja obožavamm med i mogla bi ga stalno jesti jer je prefin! Nakon doručka još malo sam bila na internetu pa sam otišla u sobu. Spremila sam krevet,obukla trenirku i uzela sve knjige i pogledala sve što moram napraviti danas (pola toga nisam napravila-.-). Otišla sam u dnevni sa svim tim knjigama i krenula s hrvatskim,napisala sam karakterizaciju likova,ponovila pjesmicu i shvatila da moram napisati sastavak o mojoj životnoj filozofiji. Ma kako zanimljivo! Nisam napisala sastavak jer mi se nije dalo. Stignem. Nakon toga sam ponavljala tehnički. Kome trebaju rotori i statori? I zašto se okreće rotor?? Čiste gluposti.
Dok sam završila sa time bilo je već oko 12 sati i onda sam uživala radeći ništa. I nakon nekog vremena opet sam išla nešto učiti,uglavnom sam listala knjige i žalila samu sebe.
Dogovorila sam se s prijateljicom da ćemo ići na utakmicu već sredinom tjedna i sve je bilo super i dogovorile smo se da dođem kod nje u 14:15. I okej,spremila sam se,obukla,našminkala,žurila se da nebi zakasnila i kad sam došla do nje ona meni onako 'ja ne idem na utakmicu'. Pa okej,okrenula sam se i otišla samo,pa ne možeš biti tako bezobrazna. I nisam imala s kime ići tako da sam se vratila kući.
Otišla sam si pripremiti kakao i kiflice i išla sam gledati neki film. Stavila sam jedan tinedjerski film,nešto slično kao 'Mean girls',ali sam odustala nakon 20 minuta gledanja. Nekako mi se više ne dopadaju ti filmovi,prerasla sam ih haha,jk.
I idem ja sasvim slučajno provjeriti jel su stavili novu epizodu PLL. I jesuu! Omg :O . 23 epizoda *-* Imam još samo dvije epizode i saznaje se ko je A,ne mogu vjerovati is♥
I nakon što sam završila s PLL,mislila sam gledati Teen wolf,ali nekako sam završila na Youtubu i gledala sam youtuberice ☺ StillaBabe09 je naj!
I kad sam završila sa time,morala sam krenuti raditi nešto korisno,ipak bila sam 2 sata na kompjuteru. Alii,nikad kraja tome da završim s kompom. Krenula sam sprintati referat iz povijesti kad printer ne radi:O Tj. radi ali mi se sva slova preslikavaju i nemoguće je za čitati. Nije mi ostalo ništa drugo nego da prepisujem. Uspjela sam prepisati dvije strane i gotovo haha. Nije mi se dalo više,al oke,stignem.
Zaboravih napomenuti da sam napisala sastavak o mojoj životnoj filozofiji xd. Poslije sam išla to prepisati u bilježnicu,a mama je otišla nekamo pa sam bila sama doma jeej! Što sam se provela,pročitala sam gradivo iz kemije mm. Spremila sam sve stvari u ruksak i išla oprati kosu. Kosu sam nabrzinu oprala i onda je već došla mama. Ona je otišla na kompjuter pa sam ja morala biti na mobitelu,odgovarala sam na pitanja na asku i bila na we heart it-u. I daa ljudi,napravila sam Kik,username mi je ''fighterandrunner' pa mi se javite,ako hoćete. Mama je tako glasno slušala glazbu da sam se osjećala kao da sam na nekakvoj zabavi:''D.
Išla sam osušiti kosu,ja baš volim sušiti kosu jer mi je poslije puno ljepša nego dok se prirodno osuši. Bila sam poprilično gladna i nije mi se gotovo ništa jelo,osim fine juhe iz vrečiće! Znači ja sam ovisnik o tim gotovim juhama jer su prefine! Naravno da sam išla skuhati jednu,danas sam jela goveđu juhu i bila je baš njami.  I onda sam došla na kompjuter,napokon! Cijeli dan već razmišljam o ovome postu i onda sam ga započela pisati,i sada sam gotova :D.

Ovo nije vezano za danas,al staviti ću hah,znači jučer sam pogledala film We're the Millers. I film je presmiješan,uglavnom odličan je,obavezno ga pogledajte!
I dok sam pisala ovaj post,stalno sam slušala ovu pjesmu od Cvije:
https://www.youtube.com/watch?v=xvOyVXrNrEk
I to bi bilo to,pozz ljudi♥

2 komentara:

  1. Super post i odlican blog!
    Svrati i ti do mog, ukoliko ti se svidja mozemo se pratiti na GFC-u i ostati u kontaktu!
    <3 iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši