utorak, 24. ožujka 2015.

DIY: Nails care jar.

Hej ljudi. Moj prvi DIY post! Aa,baš sam sretna što i ja pišem DIY post. ☺ Radi se o staklenki koju ću urediti i staviti stvari za nokte. 

TREBAT ĆE VAM:
-staklenka/tegla 
-ljepljive trake u bojama ili washi tape
-papir koji ćete zaljepiti ili obična bijela naljepnica
-traka za izradu mašnica

Paa krenimo!
Prvo očistite staklenku da nema na njoj nikakvih papirića i ničega.
Moja izgleda baš prljavo. :(
Sada na red dolaze trakice,ja sam koristila ovakve:
Zaljepite prvu trakicu na gornji dio,a ispod nje zaljepite drugu trakicu.


Sada će vam trebati komad papirića ili naljepnica koju ćete zaljepiti na središnji dio staklenke i napisati nešto na to. Pošto sam ja radila ovo za nokte napisala sam 'nails care'.

I zaljepite naljepnicu da izgleda ovako:

Kao što vidite na slici gore,ovdje se nalazi i mašnica,nju omotajte oko gornjega dijela i zavezite da dobite ovako lijep izgled mašnice. Moja je ispala nekako čudno,ali nebitno.
Ostaje vam još samo da napunite vašu staklenku stvarčicama.
Ja sam stavila dva laka za nokte,odstranjivač laka,rašpicu i kremu za ruke i nokte. 

Ovako izgleda od iza:
Ii da,zaboravila sam spomenuti da sam u unutrašnjost stavila vatu,tako mi bolje izgleda.
Evo još jedne slike:
I to je to,za ovaj post,nadam se da vam se sviđa ☺☺ Pozz.♥

4 komentara:

  1. Great post. Love it. I follow you, could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno jee! Bravo, ovaj diy ću sigurno napraviti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ Ako napravis,posalji mi sliku na upnevergive656@gmail.com voljela bi vidjeti heh

      Izbriši