petak, 13. ožujka 2015.

Hello spring.

Ćao ljudi,napokon pišem novi post. Ovaj tjedan u školi je bio baš naporan,testovi ispitivanja,sastavci i ostalo. Nisam stigla baš pisati,a nisam ni ideje imala. Htjela sam već nekoliko puta pisati #Day in my life,ali nisam stigla kad se dogodilo nešto zanimljivo,a kad sam imala vremena,dan je bio poprilično dosadan. Razmišljam o tome da to napišem u nedjelju,ali vidjet ćemo. Uglavnom,krenimo na ovaj post,danas ću pisati o proljeću,zašto ga volim,o kombinacijama,i tako.☺

10 RAZLOGA ZAŠTO VOLIM PROLJEĆE

1. Vani je lijepo sunčano i toplo.
2.Mogu nositi laganiju odjeću i to mi je baš super zato što ne volim imati na sebi 10 različitih slojeva odjeće.
3.Proljeće je samo po sebi nekako veselije godišnje doba od zime i to je velika prednost!
4. Prevladavaju šarene boje i priroda je lijepša!
5. Mogu više vremena provoditi vani jer je vrijeme vedrije. Istina je da mogu i zimii biti vani,gotovo ništa me ne sprječava,ali nisam ja osoba koja će po snijegu/vjetru/kiši ići van. A i ako odem van,neću ostati duže od 15 minuta.
6.Zato što je proljeće bliže ljetu nego zima!
7. Šuma počinje zelenjeti (?) i pupa lišće ii ja baš to volim jer živim na selu pa znatee...
8. Zato što nije prevruće,a ni prehladno. Volim te umjerene temperature,a proljeće je savršeno za to!
9. Zato što se bliži kraj školske godine.
10. Jednostavno,zato što je život lijepši!
Ii došli smo do kraja ovog djela posta,sad prelazimo na ona drugi,gdje ću postavljati slike proljetnih kombinacija. Neću ništa pisati o njima,jer,ipak slika govori više od tisuću riječi!♥






I kraaj ljudi!♥ Pozz.

Broj komentara: 10:

  1. Predivno. Proleće mi je omiljeni deo godine. Malo je reći da ga obožavam! :)

    Kapege life moments :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobre su kombinacije posebno ova poslednja!! ;-)
    Jedva cekam da dojde toplije vreme!!

    http://feshalafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj ,ne mogu se odlučiti od svih ovih predivnih kombinacija sve su mi tako lijepe . ja iskreno isto tako volim proljeće ,msm .ja najviše od svih doba volim njega, nekako sve je ponovo živo nakon hladne zime :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post slike su savrsene :-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su ti kombinacije.. Odličan ti je post.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši