subota, 21. ožujka 2015.

MINI HAUL.

Ćaoo ljudi,danas opet novi post! Bila sam u grad sa svojima i kupila sam nekoliko stvarčica pa sam odlučila da napišem post o tome. Pa da krenemo na stvarčiće ♥


1.EVELINE HIDRANTNA KREMA
Moja najdraža hidrantna krema i ovo mi je ne znam-već-koje-pakiranje. Odlična mi je jer mi stvarno njeguje kožu i hidratizira ju.


2. NIVEA HIDRANTNA KREMA
Nisam ljubitelj ove kreme za lice,jer mi je premasna i upije mi se u lice za nekih 10 minuta,što je previše za mene. Ali,ipak sam ju odlučila kupiti i dati joj još jednu priliku,možda se iskaže.


3. ESSENCE KREMA ZA RUKE I NOKTE
Čula sam puno stvari o ovoj kremi i odlučila sam ju isprobati. Košta samo 10 kuna što je prejeftino i ako ne bude ništa valjala,ne bude mi žao novca. Inače,miriše na bananu ja mislim,možda je zato i u žutom pakiranju. o.O


Ovako izgleda na ruci:


4.ROSAL-MORNING ROSE
Planirala sam kupiti Baby lips-Peach kiss,ali onda sam vidjela ove preslatke balzame i morala sam kupiti bar jedan. Premišljala sam se između Violet Touch i Morning Rose,i ipak sam odabrala Morning Rose iz razloga što nije pretaman i mogu ga nositi za školu.


Ovakva je boja:

5. ODSTRANJIVAČ LAKA

Ovog već dugog vremena koristim i odličan mi je. kida sav lak,fino miriše na jagode,a i nije skup.

6. RAŠPICA ZA NOKTE
Ovu preslatku rašpu za nokte sam našla u Plodinama haha. Ima sovicu i ove lijepe šare po sebi i čini se sasvim okej.


7. PINCETA ZA ČUPANJE OBRVA

Trebala mi je nova pinceta za obrve pa sam uzela ovu. Čini mi se dobra,jednostavna je,nema nikakvih boja na sebi pa je sasvim obična. Platila sam je oko 18 kuna.

8. VIOLETA VLAŽNE MARAMICE
Ove vlažne maramice sam već spomenula u jednom postu,a također sam ih kupila ponovno. Imaju neodoljiv miris,skidaju šminku i u pakiranju ih ima čak 72 komada! ☺

Iii došli smo do kraja ovog posta,nadam se da vam se sviđa. Meni je trebalo oko dva sata da napravim sve ovo,trebalo je slikati sve,urediti slike,napisati natpis i na kraju napisati ovaj post,ali vrijedilo je. ☺♥♥




Broj komentara: 11:

  1. Super post!
    Poseti mj blog ako mozes http://www.t-prettyliar.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni proizvodi:-)
    Poseti moj blog i uclani se :-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicni proizvodi,super post☺ http://ivanasmagicalworldofbeauty.blogspot.com/ Ako hoces pogledaj moj novi i prvi post ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. I nije bas mini haha. :) Bas lepi proizvodi. ♥
    onmywaybyivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši