petak, 20. ožujka 2015.

Moje fotkice. :)

Heej ljudii,drago mi je što danas pišem post jer već nekoliko dana uređujem ove slike i željela sam ih postaviti ovdje. Također,želim reći,da sam vidjela da dosta blogova sad objavljuje svoje fotke i ne želim da ispadne da nekog kopiram,planiram ovo već tjednima,i nisam željela odustati samo zato što su neki blogovi već objavili nešto na sličnu temu.
Okeej,ovo su slike s maturalca,najviše iz Splita. Imam još svojim 'umjetničkih' slika,ali nemam vremena da ih prebacim na komp i uredim pa ću danas postaviti samo ove,nadam se da će vam se svidjeti♥


Ovu sliku baš volim i ona ptica gore mi je baš upotpunila sliku.


Slikano u Splitu na rivi. ♥♥ #missSplit


Dioklecijanova palača. 


Također volim i ovu sliku,ovo je efekt Sephia,bar mislim da se tako piše.


Opkoljen si morem. Sjaj guste svijetlosti navire odasvud. Sjedni na kamen i otpočini. I pusti vjetar, neka prolazi a da ništa od tebe sa sobom ne odnese.


Čini se da se priroda i umjetnost isključuju: ali sastaju se brže, nego što mislimo.


I zadnja,ali ne i manje važnija slika iz Splita. ♥

I ljudii,ovo je bio poprilično kratak post,alii meni je bilo baš lijepo uređivati te slike pa sam željela to podjeliti s vama. Recite mi svoje mišljenje o slikama!♥♥

4 komentara:

  1. Aa slike su stvarno odlicnee bas imas talenta :-)
    Poseti moj blog i uclani se http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši