petak, 27. ožujka 2015.

My spring wishlist.

Hejj ljudi,petak je☺ To znači da je vrijeme za novi post,završila mi je škola i sada sam na proljetnim praznicima! Napokon,jedva sam dočekala. Sada sam deset dana doma pa možda ćešće izbacim neki post. Danas ću pisati o stvarima na mojoj soping listi za proljeće. Uživajte!

1. KOŽNA JAKNA
Imam već jednu kožnu jaknu,ali je onako smeđo-sivkaste boje i malo mi je mala haha. Tako da...trebati ću kupiti jednu crnu jer je ona ipak najbolja i paše uz sve. 


2. SLIP-ON SHOES
Niki je na svome blogu već spomenula ove tenisice i savršene su. Meni su predobre onakve kakve ona ima,ali nažalost tu kod mene ih nema za kupiti,tako da ću probati pronaći neke drugačije. Baš su mi lijepe.

3. SUKNJA NA CVJETNI PRINT
Okej,ovo je prava stvar za proljeće. Nisam baš neki tip koji obožava haljinice i suknje,ali ovo moram imati. Predobro mi izgleda,a i može se jako lijepo kombinirati.

4. SUNČANE NAOČALE
Ove četiri su mi najljepše iii nadam se da ću kupiti neke slične ☺

5. OGRLICA
Meni su ove velike ogrlice jednostavno presavršene *-* Nadam se da ću kupiti neku jer baš imam ideje kako bi ih kombinirala. Ja imam onakvu veliku s puno križeva,alii ova je pree. ☺

Ii došli smo do kraja ovog posta,ovo su samo neke od stvari koje želim,ali,mislim da su to one najbitnije. Idem ja sad gledati Teen Wolf,i čujemo se poslije♥♥

2 komentara: