petak, 6. ožujka 2015.

Što se nalazi u mome neseseru?

Heej ljudi,evo mene! Danas nisam imala nastavu jer se u našoj školi održavalo županijsko natjecanje iz povijesti pa smo bili oslobođeni nastave (:DD) tako da sam imala vremena da napišem post,ali naravno,ja takva lijena nisam to iskoristila,nego sam cijeli dan provela radeći ništa. Uspijela sam samo slikati stvari tako da sad tek navečer nakon što sam uredila slike i sve ostalo pišem post. Ali da ne duljim,krenimo! ♥

Za početak,ovaj neseser sam dobila za Božić tako da ne znam gdje je kupljen ni koliko košta,ali uglavnom marke je Playboy. Jednostavnog je dizajna,običan crni s kao nekakvim 'jastučićima' i roznim znakom Playboya i zatvačem.
Kada ga otvorim,to otprilike izgleda ovako: 
I stvari koje se u njemu nalaze su:
Balea dezić koji sam spomenula u postu o favoritima,predobar mi je i mora se nalaziti u neseseru jer mi je potreban svaki dan!
Essence maskara koju sam također spomenula u postu o favoritima,baš mi je prirasla srcu heh. :3
Treća stvar su ovi proizvodi za prekrivanje nepravilnosti. Essence CC krema,Essence korektor i četkica za puder u kamenu.
Također za ten koristim i ovaj Balein puder u kamenu,doslovno ga obožavam i stavljam ga svaki dan.
I definitivno moje najdraže stvari u neseseru su ovi proizvodi za usne,Baby Lips Pink Punch,Essence ruž i neki random ruž. Svi su predobri i imaju predobru nijansu. Nijansa ovog Essence ruža je 'all about cupcake',ako koga zanima ☺
Ova četiri sjenila su iz onog kofera sa šminkom iz Mullera koji sam dobila za Božič,baš mi se sviđaju nijanse tih sjenila jer izgledaju baš prirodno kada ih nanesem na kapke.
I došli smo do ovog preslatkog laka za nokte,on je isto iz onog kofera kojeg sam spomenula gore,nekakve je neon crvene/koraljne boje i predobro izgleda kada njime nalakiram nokte,definitivo jedan od najdražih lakova!
Zadnja stvar u mojem neseseru,a ujedno i najveća je ovaj preslatki Playboy gel za tuširanje. Nisam ga još probala,ali kada probam napisati ću recenziju o njemu vjerojatno. Kod njega me privuklo to što ima slatko i praktično pakiranje,a i predivno miriše. ☺
I dragi moji,došli smo  do kraja ovog posta,ispričavam se što su slike nekako čudne o.O Ne znam što mi je bilo dok sam slikala hah,valjda neki krivi efekt,uglavnom ne zamjerite to. Nadam se da vam se sviđa ovaj post i pišite mi mišljenja! Bye♥

Broj komentara: 12:

  1. odlični proizvodi :)) i ja sam luda za baby lipsom i imam ovaj gel za tuširanje koji čarobno miriše :)

    bila bih ti zahvalna kad bi posjetila moj blog

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post i neseser je prelep *-*

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ups.Ima li koje razlke izmedju CC kreme i BB kreme!
    Pogledam moj novi post: http://feshalafashion.blogspot.com/2015/03/study-tips-and-organization.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i nema baš,sve je to slično puderu,samo što nisu toliko štetne kao puder:)

      Izbriši
  4. Odlican post!Bas sam cekala da neki od bloggera koje pratim naprave ovakav post :)
    Poseti I moj blog:
    http://samojestrane.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. interesantne stvarčice Petra. Baš dobar post. :)<2

    OdgovoriIzbriši