srijeda, 18. ožujka 2015.

Stvari koje me živciraju na internetu,u stvarnosti.

Pozdrav ljudi☺ Danas donosim malo drugačiji post,a pisati ću o stvarima koje me živciraju na blogu,općenito društvenim mrežama,i ovako u stvarnom životu. 

NA BLOGU:

Kopiranje-okej,to svi mrze. Ne mislim sad na ono doslovno copy-paste. Nego kad neka blogerka stavi nove gadgete i dizajn,a drugi dan ista takva slika na nekom drugom blogu.

Dizajn-kada neki blog ima tako upadljivu pozadinu da se slova niti ne vide,to mi je odmah odbojno.

Tekst,tekst,tekst-kužite ono dok jedan post sadrži samo tekst? ili samo slike? Nekad mi je to okej,ali nekad je totalno monotono i uopće mi se neda čitati takav post (ako se radi samo o teksu).

Tagovi-opet kažem,okej mi je ako se tu i tamo napravi neki tag,ali dok je svaki drugi post tag mi malo smeta. Blog je tu da bi pisali različite postove,stavljali nove ideje,a ne odgovarali samo na pitanja.
NA OSTALIM DRUŠTVENIM MREŽAMA:

Vrijeđanje- pogotovo ako dolazi od osoba koja vas ne poznaje! Što ima gornje od toga? Nađe vam se pametovati neko tko nije u životu progovorio jednu rečenicu s vama i ima nešto prigovoriti na temelju odgovaranja na aku/vaših slika ili nečeg drugog. Zapamtite da vrijeđanje ne pokazuje kakvi ste vi,nego da pokazuje kakvi su oni koji vas vrijeđaju! ☺

Selfie- okej,ovo me i ne živcira toliko ako je u normalnim mjerama. Ali,dok jedna cura ili dečko svaki dan objave po 4 selfija,pa to je stvarno previše. Odmah un-friend.

Klinke od 13-14 godina koje se furaju na marihuanu,alkohol,seks i ostalo. Treba objašnjavat? :/

Kada neko hoda sporo-svi znamo onaj osjećaj kad ti se negdje žuri,a osoba koja je ispred tebe hoda kao da ide na izvršenje smrtne kazne.

Kada si kod u dućanu i ideš platiti sve i neka baba i blagajnica se zapričaju i sad ti deset minuta moraš slušati njihovo tračanje.
I ima dosta stvari,ali mi se neda pisati sve pa ću vam postavljati neke baš fora slike heh♥




I to bii bilo to☺☺ Do sljedećeg posta ♥

Broj komentara: 6:

  1. Odlican post.
    Pogledaj moj blog i uclani se :-)
    i novi post je tu :-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se za sve, ali apsolutno sve! :)

    Poseti moj blog i učlani se. ♥
    jasminadi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. 50 selfija na dan me užasno živcira i ono kada ljudi stavljaju svaki dan što jedu. -_- Posjeti naš blog i molim te se učlani. Mi se jesmo kod tebe. ;)
    -T
    http://prettylittlenutellagirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huhu znam što želiš reći:-)
      Učlaniti ću se♥

      Izbriši