nedjelja, 29. ožujka 2015.

Teen wolf,Pretty little liars...

Heej ljudi danas pišem pomalo drugačiji post. Pisat ću o Teen Wolfu i Pretty little liars jer sam trenutno opsjednuta njima i moram s nekim to podijeliti :3.
 Pa krenimo s TEEN WOLFOM!

Opis serije: Serija je bazirana oko mladog autsajdera po imenu Scott McCall, koji je jedne noći lutajući šumom u potrazi za mrtvim tijelom te bude napadnut od vukodlaka. Uspije pobjeći od napada sa samo ugrizom, te počinje primijećivati neke promjene u sebi. 

To je ono osnovno o seriji što morate znati da biste ju počeli gledati. Ja se niti ne sjećam kako sam ju počela gledati. Moj brat ju je gledao na tv-u,ali ja nikad nisam obraćala pažnju na nju i nisam uopće znala o čemu se radi. I onda,lutajući sajtom s serijama došla sam na čuvenu seriju 'Teen wolf' i bez razmišljanja počela gledati. Serija počinje time da su Stiles i Scott najbolji prijatelji,a otac od Stilesa je policajac. On ide u potragu za mrtvim tijelom u šumi,a dečki isto žele pronaći tijelo. U šumi se razdvajaju i Scotta je ugrizao vukodlak,kao što piše u opisu uspio se izvući samo s ugrizom,nakon čega uočava promjene na sebi.

Prvi put kad sam gledala ovu seriju pogledala sam 2 epizode i nakon toga je nisam gledala možda 2 mjeseca. Bilo mi je dosadno i počela sam ju gledati prije otprilike tjedan dana. Danas sam na 3 sezoni,jako je zanimljiva i gledam po 3-4 epizode dnevno. I ja se pitam kako stignem to sve. Ali držim se onog 'ako nešto voliš,za to nađeš vremena,a ako ne,nađeš izgovor!' 
Seriju obožavam,tema je prezanimljiva,zabavna je serija,ponekad smješna,nije toliko strašna koliko vam se čini,znači savršena! Vjerujte mi da nije strašna,mislim,ja se ne bojim horora i takvih stvari ali ih ne mogu gledati sama,a Teen Wolf mogu tako daa,izvucite pouku ☺
I da,odmah da kažem,svi dečki u ovoj seriji su prezgodnii. Scott,Stiles,Derek,Jackson,Isaac,... Iii odmah da kažem zaljubljena sam u Isaaca,tj. zaljubljena sam u sve njih,ali svi imaju cure,simpatije i tako nešto,a Isaac ne,pa je on savršen za mene. Na početku mi se nije sviđao jer mi je bio nekako,ne znam,nije bio moj tip (ja imam tip ? ),ali poslije mi se svidio sve više i sad mi je najbolji,mislim volim i ostale,ali kao što rekoh,oni imaju cure hahah.
To je on: 


Da,kao što ste mogli shvatiti,opsjednuta sam ovom serijom! Imam biti i zašto haha. ♥♥ Tako da,definitivno počnite gledati,svidjet će vam se! ☺

PRETTY LITTLE LIARS
Aah,mislim da smo svi čuli ovu seriju,zar ne? O četiri slatke male lažljivice? 
Opis serije: Nakon nestanka njihove predvodnice Alison DiLaurentis, najbolje prijateljice Hanna, Emily, Aria i Spencer uvlače se u opasnu igru. Počinju dobivati poruke od misteriozne anonimne osobe -A, a u tim porukama su tajne koje je znala samo Alison. Hoće li cure saznati tko je -A?

Ovu seriju sam gledala još nekada davno na tv-u,al sam gledala onako dvije epizode pogledam pa jednu ne i na kraju ništa nisam shvaćala. Zato sam počela gledati na internetu i tako pratila svaku epizodu. Jučer sam završila sa krajem 5 sezone i malo sam razočarana,čitala sam o tome kakvo bi trebalo biti finale,i po mojem mišljenju nije bilo ništa posebno. Možda sam previše očekivala pa valjda zato,ali naravno da čekam i šestu i sedmu sezonu jer želim saznati tko je -A.


Uglavnom,ovo je stvarno zanimljiva serija i super je. Nekada je romantična,nekad strašna,nekad jednostavno tinedjerska,ali nikad nije obična!

I gotova sam s ovim postom,nadam se da vam se sviđa ovaj post i komentirajte koje serije vi gledate i koje predlažete!♥

Broj komentara: 8:

  1. Gledala sam Teen Wolf kada je izasao pre par godina, ali mi je onda dosadio. Pretty Little Liars pratim 2 godine i ne propustam ni jednu epizodu! Ova poslednja je bila vrh, bar meni, uopste nisam ocekivala ovo, a scenarista serije je objavila da je A neko ko se vec pojavio u seriji, tako da iako svi misle da smo ga sad prvi put videli, on se pojavljivao, ali ocigledno pod laznim imenom. Jedva cekam sledecu sezonu!

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa kako ti je samo Teen wolf dosadio haha. Meni nije bila nista posebno,ocekivala sam nesto vise iznenadujuce,ali opet,ne kazem da je losa,bila je super epizoda,i jedva cekam drugu sezonu. Muci me taj -A,zelim znati tko je to:-)

      Izbriši
  2. Pretty Little Liars je odlicna serija i post je super.:-)
    Poseti moj blog i tu su 2 nova posta http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Pocela sam da gledam Pretty Little Liars, nadam se da ce se i meni svideti. ;) Ukoliko zelis da pratimo jedna drugu, poseti moj blog.

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Cao znima me na kojoj stranici gledas teen wolf ja sam trazila i nmg nac... Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onlineserije.org ili kinoteka.ba ako gledam sa prijevodom :D

      Izbriši