četvrtak, 30. travnja 2015.

Favoriti travnja.

Heej ljudi. Jedva sam dočekala da napišem ovaj post,obožavam pisati favorite i super su mi za čitanje. Gotovo svi proizvodi su Essence pa sam mogla tako i nazvati post,ali onda to nebi bilo to haha xd. Krenimo!
Prva stvar je ovo labelo. Obožavam labela i ovo je jedno u nizu,ali posebno važno. Marka je Rosal Lip balm,u zadnje vrijeme obožavam njihova labela. Od meda i mlijeka je i ima božanstven miris,njeguje usne i poslije njega su mekane i sjajne.

 Druga stvar je opet stvar za usne,a to je ova olovka Essence u nijansi Cute Pink. Dugo već želim kupiti njihove olovke i kupila sam jučer,mojoj sreći nije bilo kraja! :D Olovka je odlična,boja mi je baš super,iako sam očekivala da će biti svijetlija. Lagano se nanosi,znači nije pretvrda i lagano klizi preko usana. Morat ću kupiti još neke obavezno!


Ii još jedan Essence proizvod. A to je ovaj lak za nokte,iz nove kolekcije 'gel nail polish' i super je. Ne volim baš lakove svijetlijih nijansi,ali reko' zašto ne i kupila sam ovaj. Kad sam nalakirala nokte bila sam oduševljena bojom i lak dugo ostaje na noktima. Ja sam stavila dva sloja.

Ovaj mjesec smo za lektiru imali Romea i Juliju i meni se knjiga baš svidjela pa neka i ona bude favorit ovog mjeseca. Gore čitam tu knjigu. :D
Također,po drugi put sam kupila i ovaj korektor od Essenca. Meni se sviđa jer prekriva jako puno nepravilnosti,lagan jei sviđa mi se pakiranje,a i cijena. Jedina mana mu je što istakne svaku poru pa ne izgleda baš lijepo na dijelu ispod očiju,ali inače mi je super.
Nijansa je mat ivory.

I kupila sam ovo šiljilo za olovke,mislim za olovke za šminku haha. Isto je od Essenca i u ovoj preslatkoj pink boji je. Nemam nikakve zamjerke na njega,radi ono što treba,a to je i važno.

Slip on shoes! Priča o ovim tenisicama je sljedeća: gledala sam na we heart it-u slike i našla njih,na početku mi se nisu svidjele,ali što sam ih više gledala zavoljela sam ih,ali ih nisam planirala kupiti. Ali,onda sam shvatila da bi mi trebala nekakva obuća za proljeće,a nisam htjela niti patike a ni starke i tako u New Yorkeru sam ih vidjela i odlučila kupiti. Ima u baby rozoj i crnoj boji. Meni je brat savjetovao da kupim crne pa sam ga poslušala. Sviđale su mi se sve dok nisam došla doma i tamo su mi bile nekako baš čudne. Izgledala su veliko i nekako 'ne moj stil'. I tako ih nekih 2-3 tjedna nisam uopće nosila. Jednog dana sam išla u grad i odlično su mi stajale uz kombinaciju pa sam ih obukla i dok sam probila taj led,od onda ih nosim gotovo stalno. Ugodne su ako ne hodate puno u njima jer poslije duge šetnje će vas boljeti noge jer nisu baš tamo ugodne,ali ovako su odlične.

I kao što vidite na posljednoj slici,nosim ove tajice na točkice. Doslovno sam zaljubljena u njih,jučer kad sam bila u gradu s mamom,ušli smo u Maxi Novu i po prvi put sam tamo našla nešto za sebe! Ove predivne tajice,a mama je bila dobra i odlučila me počastiti. Njoj se također sviđaju. Premekane su,udobne i baš fora  izgledaju,a moje slip on shoes stoje odlično!

I to su svi moji favoriti za ovaj mjesec,valjda nisam ništa zaboravila i nadam se da vam se sviđa ovaj post. Meni ga je bilo prezabavno pisati,pozz♥

Broj komentara: 10:

  1. Kul favoriti hehe.
    Jao ja sad ne znam koje rosalovo labelo da uzmem haha xd.
    Helanke su tako kjut aaaa *_* zelim ih...
    I da lak za nokte je fenomenalan,mogla sam ja da uzmem OK,vidjela sam tamo da dodje kao poklon :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno♥ Bilo koje rosalovo labelo izaberes neces pozaliti,odlicna su sva:)

      Izbriši
  2. Awww lelee! ROMEO I JULIJA, lelee... Smor. Juce smo.je ucili.. Favoriti su odlicni ♥ Helanke kjut ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Cool stvari. Lak je bas cute. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao lak za nokte je prelepe boje,moram da ga kupim,aa *.*
    Takođe su i helanke baš cute,mnogo mi se sviđaju..
    Essence coverstick se našao i u mojim favoritima,pogledaj ih ako želiš...

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam tvoje favorite :)
      Hvala ti punoo♥

      Izbriši
  5. Odlicn post, mnogo mi se dopada :-) I helanke su ti predivne :-) I definitivno kupujem lak <3

    OdgovoriIzbriši