petak, 10. travnja 2015.

Favourite jewelry.

Hejj cure ☺ Već dugo nisam pisala,krenula sam u školu ovaj tjedan pa je to bio glavni razlog jer sam bila prenatrpana obvezama,ali pošto je danas petak mogu pisati. Slikala sam svoj omiljeni nakit,tj. ima ga još ali sad sam izdvojila samo one koji su mi zbog nečega lijepi i dragi. Krenimo!

Ova ogrlica je iz New Yorkera i obožavam ju! Ima puno ovih križića i jako lijepo izgleda kad ju nosim uz traper košulju ili neki džemper.

Ovdje je samo privjesak sovice jer sam lanac na kojem je vidjela slučajno potrgala,ali nema veze. Svejedno mi je ova sovica preslatka!♥

Best friends ogrlica! Od srca ja imam ovaj dio na kojem piše 'friends' a frendica ima dio na kojemu piše 'best'. Preslatka mi je ta ogrlica i unutar nje je magnet koji se spoji s drugim ostatkom srca,fora zar ne? :)

Ovo je srebrna ogrlica koju sam dobila za krizmu. Predobro mi je što ima ovaj krug na kojemu su srce i ključić.☺

I ovaaj prsten! Ne volim prstenje i ne nosim ga,ali ovog baš volim je preslatko izgleda. U obliku cvijeta je i mislim da baš paše uz dosta stvari.

Ove dvije narukvice su onako na istu 'foru' ii baš su mi fora. Kupila sam ih na maturalcu na moru pa su mi još draže!
Iako ovu narukvicu nikad nisam nosila,svejedno je volim. Mislim da sam je dobila u OK-u i super mi je,samo što je jako krhka kao što možete vidjeti da se odvojila na jednoj strani.
I ova narukvica je kupljena na moru i sve moje frendice su si kupile takvu narukvicu samo u drugim bojama,pa je to neka takozvana bff narukvica haha!
Tko bi odolio ovom savršenstvu? Čim sam je vidjela morala sam je imati,htjela sam jednu na kojoj piše 'Neymar' ali nažalost,nisu je imali pa sam uzela ovu. Ali nema veze,obožavam ju i ovakvu. Ima jednu manu,a to je daa se mora vezati,a ove trake nisu baš čvrste pa često ispadne s ruke,zato je i ne nosim baš,pa ne želim je valjda izgubiti?!
I šećer na kraju,moja najdraža narukvica. Dobila sam je od frendice i od onda se ne odvajam od nje. Nosim je stalno,spavam s njome,znači svaki dan. Skidam je samo dok se idem kupati pa da se ne smoči,osjećam se nepotpuno bez nje.♥

Iii gotova sam! Slike su užasne znaam,imala sam nekih problema s time i na kraju sam ih morala takve staviti,ali zanemarite,nadam se da vam se sviđa post!<3


Broj komentara: 6:

  1. Odlican post,svi komadi nakita su super a pogotovo prva ogrlica :-)
    http://everytteens.blogspot.com/ novi post na mom bloguu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelep nakit,Best friend ogrlica mi j baš slatka,interesuje me gde si je kupila?

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma na jednom štandu dok je bila neka proslava,inače ne znam gdje se ima za kupiti :/ I hvala♥

      Izbriši
  3. Svidja mi se nakit koji ti nosis, rekla bih da nam je stil isti, ili bar jako slican, osim sto ja obozavam prstenje. Najvise mi se dopada prva ogrlica, fantasticna je, bas kao i ova narukvica sa sovom. Poseti moj blog, imam dva nova posta. http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši