četvrtak, 2. travnja 2015.

March favourites. :)

Ćao ljudi,danas pišem o favoritima ožujka. Nisam mislila da ću pisati ovaj post jer nemam puno proizvoda,ali volim pisati ovakve postove pa sam ipak odlučila da pišem. Pa krenimo!♥


1. ESSENCE KREMA ZA RUKE I NOKTE
Spomenula sam ovu kremicu u haul postu ( pogledajte ako niste ovdje ) i super mi je. Fino miriše,lijepo njeguje ruke,brzo se upija,ma sve najbolje! 
2. ROSAL LIP BALM
Ovo sam isto već spomonula,ali neka. Labelo je odličnu,ostavlja stvarno prelijepu boju,ne isušuje usne i baš je fora.

3. BABY LIPS
Ovaj Baby lips sam već skoro potrošila :( Inače,imam ga već dugo i obožavam ga,ostavlja prelijepu neon rozu boju,miriše prelijepo,najradije bi ga pojela haha. Nisam ga jedno vrijeme koristila,ali onda sam ga našla,i počela ponovno uživati u njemu ☺


4. PLAYBOY GEL ZA TUŠIRANJE
Napokon sam ga počela koristiti i super mi je. Jak miris ima,miriše na jagodu. Koža nakon njega ostaje mekana i njegovana. I ima dobru teksturu koja se lako razmazuje.

5. PLAYBOY PARFEM
Ovaj parfem sam dobila za Božić ja mislim i nisam baš ga često koristila,i počela sam opet nedavno. Parfem ima jaki miris,alii je predobar. Na koži ostaje onako prosječno,ali na odjeći se zadržava i danima. 
Iii zaboravila sam ga slikati bez kutije,užass.. Zato je ova slika lošija od ostatka kad sam ju sad tek išla slikati :3

Moram reći da je ova bočića jako čvrsta što je veliki plus. Jednom mi je pala i ja već zatvorila oči da ne vidim kako se razbija,ali nije se razbila,ostala je čitava♥

Random: 
Serija TEEN WOLF. S njom sam opsjednuta u zadnje vrijeme pa mora biti među ovim favoritima :-)
NAAJ SU ♥
I evo nekoliko slika što sam slikala prije nekoliko dana:




I došli smo do kraja posta,nadam se da vam se sviđa! ♥

Broj komentara: 6:

  1. Slike su ti predobre. *O*
    Pročitaj naš zadnji post i odgovori na qotd ako želiš. :3

    http://prettylittlenutellagirls.blogspot.com/

    -Tippy

    OdgovoriIzbriši
  2. Playboy parfem izgleda preslatko!

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Ovaj parfem sam imala, i stavrno je odličan, jedva čekam da ga ponovo kupim. Pink punch mi je omiljeni baby Lips. A slike su ti stvarno prelijepe. Sve su svemu, post mi je odličan! :-)

    Pogledaj moj blog
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši