nedjelja, 26. travnja 2015.

Njega kose.

Heej ljudi,evo mene nakon dugo vremena. Nisam pisala iz razloga što sam imala dosta stvari za školu raditi,a uz to sam išla na one fizikalne terapije za kralježnicu. Ali,evo mene opet i nadam se da ću sada imati više vremena. Uglavnom na asku sam već nekoliko puta dobila prijedlog da pišem o njezi kose ili noktiju,ali nekako mi se nije dalo to pisati pa nisam pisala do sada. Pošto uopće nemam ideja što da pišem odlučila sam pisati o njezi kose. Pa krenimo.

1.Pravilno pranje kose
Sve počinje od pranja zar ne? Pa potrudite se da se fokusirate na tjeme jer se ono najviše masti i treba ga najbolje isprati. Na ruke stavite šampona veličine lješnjaka i protrljate šampon rukama i stavite ga na kosu. Nježno masirajte kosu nekih 60 sekundi jer to poboljšava rast kose. Ako vam se kosa zapjenila nije potrebno ponoviti postupak,a ako nije,napravite to još jednom.

2.Ispiranje šampona
Šampon treba uvijek dobro isprati kako vam se kosa nebi još dodatno zamastila. Također kosu isperite u mlakoj ili hladnoj vodi jer će od hladne vode kosa biti sjajnija i bujnija.
3. Regenerator!
Bitna stavka u njezi kose je i kvalitetan regenerator. On će štiti kosu i dodatno ju njegovati. Probajte razne regeneratore koji mislite da bi odgovarali vašem tipu kose i nađite najbolji jer svatko ima drugačiju kosu pa možda regenerator vaše prijateljice neće odgovarati i vama! I stavljate ga samo na vrhove jer će u protivnom samo zamastiti kosu.
4. Poslije pranja.
Nakon što ste oprali kosu nemojte ju trljati ručnikom jer će te tako uništiti vrhove i oni će početi pucati. Kosu zamotajte u  ručnik i ostavite da se tako suši. Nemojte ni češljati kosu dok je mokra jer opet možete oštetiti vrhove.
5.Razni preparati-ne!
Dobro je ponekad koristiti ulja za kosu,maske,gelove,lakove za kosu i ostalo,ali prečesto korištenje naštetiti će vašoj kosi zbog previše kemikalija koje se nalaze u tim proizvodima. Također nije dobro ni svaki dan peglati kosu,sušiti ju ili uvijati. Ako se ne možete odreći toga,svakako koristite sprej za zaštitu od topline!
Nekoliko korisnih savjeta:
Kosu dobro počešljajte prije pranja jer će te tako ukloniti sve dlake koje smetaju i kosa se neće lomiti tijekom pranja. 
Nemojte prati kosu više od 2-3 puta tjedno jer će se početi mastiti još više.
Regenerator samo na vrhove!
Šišajte vrhove svakih 2-3 mjeseca.
Šamponi neka budu na prirodnoj bazi,znači šampon od koprive,kamilice,nevena i baby šampon jer ne sadrže puno kemikalija.

I to bi bilo sve za danas drage moje♥ Nadam se da vam se sviđa i komenirajte!

Broj komentara: 12:

  1. Odlično, Petrice! :)
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični saveti za negu kose :)

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. ovako moraću malo kraće da komentarišem,ali stvarno sam pročitala post jer ja uvijek čitam tvoje postove ,a nekda stvarno ne stignem,sada imam puno blogova za posjetiti a pisati i kod mene novi post pa ću kraće ,ovi savjeti su odlični npr. nisam znala ovo za 2/3 mjeseca msm. znala sam da se treba šišati ali ne otprilike tu vremensku razdaljinu,ili za regenerator,jer ja stvarno ne koristim previše tih preparata ,i onda nisam baš upućena a sada ovi tvoji savjeti su mi odlično došli haha xd <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha,hvala ti puno,drago mi je sto sam pomogla♥

      Izbriši
  4. Eh odlicaan post.Svidja mi se sto si fino sve objasnila...
    Ja imam groznu kosu,mislim od sampona mi samo pasu oni Head&sholuders(nije tavno napisano al' nije bitno),i za rascesljavanje koristiv neki sprej is dm-a,ima kod Jane u videu.
    Inaace vrhove sisam na svaka 3 mjeseca.I bas nikad nemam obicaj da osu rascesljam prije kupanja,probacu to heh.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super savjeti, iskoristit ću sigurno... samo sam čitala da je dobro prati kosu više puta tjedno, pa čak i svaki dan samo što to oduzima puno vremena... :) nezz

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidja mi se post! Pisala sam nesto slicno o frizurama, savetima i nezi kose :) Poseti moj blog, tu je novi outfit post
    Pozdrav :D
    http://citcat993.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši