subota, 4. travnja 2015.

Ready for Easter: Outfit,Hair and Makeup.

Ćao cure ☺ Danas sam se probudila,pojela doručak i odmah krenula na pisanje posta. Žao mi je što nisam češće pisala postove preko praznika,ali baš sam se ulijenila ii nije mi bilo ni do čega. Tako da ću danas napisati post o idejama kako se možete spremiti za crkvu,odlazak kod rodbine,izlazak...

1.OUTFIT
Ovdje ću postaviti outfite koji bi se svakome trebali svidjeti,nema veze je li ste casual tip ili više volite eleganciju.








2.HAIR
Meni je za kosu najljepše dok je samo ispeglana ili uvijena,ali evo još neke frizure koje možete napraviti. Stavljat ću slike u kojima je sve objašnjeno u koracima.








3. MAKEUP
Ako ste mlađe,13-14 godina ne morate se uopće šminkati. Možete uzeti samo korektor i maskaru. A,ako ste starije,od 15 nadalje možete se urediti malo više. Ali opet,nemojte pretjerivati. Onaj nude ili prirodni look je najljepše vidjeti. Evo nekoliko ideja:







I došli smo do kraja ovog posta,znaam da nema puno teksta i da prevladavaju slike,ali to je takva vrsta posta :/ Nadam se da vam se sviđa i komentirajte! ♥

Broj komentara: 6:

  1. Super post,slike su super ;)

    P.S uclani se u moj blog ako ti se svidja ja u tvoj jesam ;) http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Poseti moj blog i učlani se.

    sejlinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post ♥♥
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši