četvrtak, 16. travnja 2015.

Workout calendar.

Heej ljudi,evo mene s novim postom! Ovaj post sam htjela napisati već prije nekih 2 tjedna,ali nikako da uhvatim vremena i napišem,ali evo sada pišem i nadam se da ćee vam se svidjeti.
Htjela bih reći da nisam ja sad neki fitnes trener i da ne mora poslušati sve što ja ovdje kažem i kako su sve vježbe namjenjene meni pa možda nekom drugom ne budu odgovarale jer smo svi različiti.

PONEDJELJAK
Vježbe imam raspoređene po danima jer mi je tako lakše vježbati,a i snaći se među svim tim vježbama. Ponedjeljkom radim kardio,tj. prema ovom videu:
Iako,nekad se dogodi da mi se ne radio 37 minuta ovih vježba pa izaberem neki drugi video i vježbam po njemu,ali najčešće je to ovaj.
Ponedjeljkom još radim i vježbe za stražnjicu prema ovom videu:
Ova cura mi je odličnaa i ima super vježbe. Ove vježbe volim raditi jer nisu preteške i fora su.
Također,radim i challenge PLAN I SQUAT tako da i to radim svakog dana nakon ovih vježbi.

UTORAK
Utorak je također dan za kardio i vježbe za ruke. Pošto volim isprobavati nove videe i različite vježbe,utorkom radim jednu malo drugačiju vrstu kardia. A to je KICKBOXING CARDIO! Ja obožavam raditi te vježbe jer su prezabavne,a i dosta su naporne tako da se umorite jako,alii osjećaj poslije workouta je predobar!


I vježbe za ruke nekad niti ne radim,jer dosta izvježbam ruke dok udaram zrak u ovim videima haha. Ali ako mi se da nešto raditi onda je to nešto lagano s utezima ili slično. Evo jedan video po kojem možete raditi:
SRIJEDA
Srijedom ne radim ništa jer organizmu je potreban barem jedan dan u tjednu da se odmori od vježbanja,a meni je to srijeda. Tako da tu nemam što pisati heh.


ČETVRTAK
Četvrtkom znam vježbati yogu i jedan lagani kardio od nekih 10 minuta jer mi je više taj dan rezerviram za yogu pa se ne želim previše izmučiti na kardiu. Tek sam početnik u yogi tako da vam se mogu puno reći o tome,ali yoga je dobra za sve,za fleksibilnost,znači za um i tijelo xd. Ako tek krećete s yogom ne mislite da ćete za tjedan dana odmah moći napraviti špagu ili stoj na rukama. Za neke vježbe su potrebne godine da bi se usavršile tako da ne žurite,krenite s laganim vježbama istezanja pa kad se osjećate spremno krenite na teže.

PETAK 
Petkom je opet kardio workout. Vježbam prema nekom od videa koje sam stavila gore,nekad promijenim video,nekad ne,zavisi koliko mi se da i je li imam vremena. Ako sam u nedostatku vremena onda uzmem neki kraći i laganiji,a ako mi se baš da onda mi nije teško vježbati!♥

SUBOTA
Subota mi je 'službeno' rest day-tj. dan kad se odmaram,ali pošto subotom ne idem u školi i imam dosta slobodnog vremena nekad vježbam jer mi se preko tjedna zna dogoditi da ne stignem pa to nadoknadim subotom ili nedjeljom. Imam na papiru napisano koje vježbe radim određenim danima,ali nekad se toga ne držim paa.. Uglavnom evo još dva dobra videa:

NEDJELJA
Nedjeljom vježbam samo yogu da me opusti i da se odmorim i pripremim za novi tjedan koji dolazi. Radim po onom videu gore koji sam stavila za yogu jer mi je on nekako najbolji pošto se tek uhodavam u to. Yogu najčešće vježbam navečer oko 7 sati ili 8 jer po danu uvijek radim neke druge stvari. I evo još nekoliko motivirajućih slika:
I to bi bilo to,nadam se da vam se sviđa ovakva vrsta posta. Komentirajte je li bi voljeli vidjeti još sličnih postova ili ne. Pozdrav♥

Broj komentara: 10:

  1. odličan post ,meni se jako svidio i moram ti reći da stvarno rijetko ko piše ove psotove ,barem na blogovima koje ja pratim,a ja stvarno volim ovakve postove čitati :/ nego ,ja sam mislila ti si me stvarno motivirala mislila sam pokušati s tvim tvojim vježbama.. šta znaš ? :D možda napokon i ja smršam.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa hvala ti puno puno♥ Jako je lijepo znati da sam nekog motivirala,uglavnom,da mozes pokusati s tim vjezbama,one i jesu za mrsavljenje (kardio) a uz to pokusaj se i zdravo hraniti,kretati se vise i tako,pisati cu i ja onda jos postova na tu temu:D

      Izbriši
  2. Odlican post,volim ovakve postove.Odlicno se sve objasnila

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih htela savet za debljanje.. xoxo.. Ideje su odlicne! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga nominirala sam te na zadnjem postu :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast! Dugo nisam našla ovako kvalitetan post. SIGURNO ću raditi te vježbe jer se moram malo srediti do ljeta. *-*

    OdgovoriIzbriši