petak, 15. svibnja 2015.

After school and night routine.

Heej ljudi,kako ste vi? Ja sam super,danas mi je baš nekako dobar dan. Danas mi je bio zadnji dan redarstva u ovoj školi ( :D ),dobila sam 5 iz kemije,i još dosta stvari.. Pošto ovaj cijeli tjedan nisam smislila temu za današnji post,morala sam to napraviti danas i tako sam došla na ideju da napravim After school & Night Routine. Radila sam već Morning routine pa je logično da napišem i Night Routine,ali ja nemam neku posebnu noćnu rutinu pa ću pisati i o tome što radim nakon što dođem iz škole,pa da ne dužim više..


Ovo će biti rutina za radne dane jer onda imam nekako organiziraniji dan nego vikendima. 
Prvo,dolazim iz škole svakog dana u 14:30. Odmah ostavljam ruksak,jaknu i patike u hodniku i odlazim pozdraviti mamu i uzimam ručak. Nakon što pojedem ručak pričam malo s mamom o tome kako je bilo u školi,o tome što je ona radila i usput gledam neki film jer ona uvijek gleda film u to vrijeme. 
S njom sam oko 20 minuta i onda odem oprati zube i presvuči se u nešto udobnije.
Nakon toga provjeravam svoje društvene mreže do 15:30 otprilike i onda odem u sobu.
Uvijek prvo složim u ruksak knjige i predmete koje imam sutra jer mi je tako lakše da vidim što sve imam za napraviti taj dan.
U to vrijeme krećem sa zadaćom i učenjem. Volim prvo napisati zadaću iz svih predmeta za sljedeći dan i krenuti na učenje. Najčešće prvi predmet uzmem onaj koji mi je najteži i kojeg imam najviše. I onda kreće moj proces učenja. Prvo pročitam nekoliko puta u bilježnici bilješke,pa pročitam cijelo gradivo u udžbeniku i onda najvažnije prepišem na papir i ponavljam i postavljam si neka pitanja vezana uz to. Ako učim fiziku ili kemiju onda si na papire pišem formule i izračunavam zadatke.
Svakih 45-60 minuta uzmem pauzu od učenja i odem provjeriti što ima na fejsu i asku (nije baš dobro odmah se optereti informacijama,ali naviknuta sam da to radim) ili odem vani pa sjedim na terasi i igram se sa psom.
Nakon nekih 10-15 minuta još ponovim neke laganije predmete ili učim još dosta,zavisi koliko imam za sljedeći dan. Nekad baš nemam ništa za sljedeći dan osim da ponovim nešto,a nekad moram detaljno naučiti dva predmeta ili čak više.
I onda oko pola šest,dok sam gotova s učenjem,izležavam se u krevetu do nekih 6 sati. Ako mi se toga dana da,idem vježbati,a to traje oko sat vremena. Kad se sva umorim oko 19 sati,odem malo na zrak i prošećem se po dvorištu.
Nakon vježbanja pojedem neku laganu večeru i odem se tuširati ili kupati. Više se volim kupati,ali se nekad i tuširam. Nakon tuširanja kreće moj 'beauty tretman'. Mažem se raznim kremama i losionima,sušim kosu,oblačim pidžamu i onda mi počinje naljepše doba dana haha. 
Tada slobodno mogu sjesti kraj kompjutera,ostatak većeri provesti na Tumblru,čitajući blogove ili gledajući Youtube videe.
Uvijek sam navečer na internetu jedno vrijeme jer nemam više ništa pametno za raditi pa se slobodno mogu odmarati. Ako mi se da,gledam neku seriju na internetu ili ako je neka važnija utakmica na tv-u onda nju gledam. Nakon toga u sobi slažem outfit koji ću nositi sljedeći dan i sve to odnesem u dnevni boravak gdje se ujutro spremam.
Oko 22:00 idem spavati,tj. odem u kupaonicu,perem zube,skidam šminku vlažnim maramicama i umivam lice. Prije toga zavežem kosu da mi ne smeta. Još stavljam hidrantnu kremu i dobro počešljam kosu jer ne želim da se sva zapetlja preko noći. Odlazim u krevet,pomolim se i još malo razmišljam o nekim stvarima i zaspim. Haha,koji zanimljiv kraj :D

Ii,to bi bilo sve što radim kada se vratim iz škole i navečer,nije baš nešto posebno i zanimljivo,ali nadam se da vam se svidjelo. Pozdrav.♥

Broj komentara: 8:

  1. ZYanimljiva night routina.Ne znam da li su nam routine slične ili ne,pošto je to kod mene vrlo spontano,nemam određeno vreme,tako mi nekako lakše :D

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj,divan ti je post Petra,prezanimljivo ! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Skoro pa nam ništa nije isto hahah. Mogla bi i ja početi vodit ovakav dan :')♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha sigurno ti je zanimljiva rutina:)<33

      Izbriši
  4. Slicna nam je rutina. Ali ja ne vezbam bas svaki dan.☺

    Poseti moj blog, i uclani se ako hoces.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši