petak, 8. svibnja 2015.

Essence gel nail polish-recenzija.

Pozdrav ljudi! Jedva sam čekala petak da napokon napišem ovaj post kojeg vecć planiram jedno duže vrijeme,a radi se o recenziji ova dva preslatka laka iz Essencove nove kolekcija gel lakova za nokte. Sutra ide još jedan post,neki 'special' haha,nadam se da će vam se svidjeti,ali krenimo mi bolje na ovaj.

Ova kolekcija Essence lakova izašla je tek nedavno,a u mojoj kolekciji našla su se dva laka u pastelnim nijansama koje su baš prilagođene proljeću.
Što kaže Essence?
dugotrajna ljubav ! nova generacija essence lakova za nokte je ovdje! specijalna nova formula lakova za nokte za iznimno dugotrajnu manikuru i očaravajući gel sjaj. inovativna tehnologija boja pruža intenzivne boje u kombinaciji sa savršenim prekrivanjem.

Što kažem ja?
Kao što se vidjeli u favoritima prošlog mjeseca,bila sam oduševljena ovim ljubičastim lakom,prvi-drugi put dok ga nanosite je super,lijepa boja,tekstura,kistić-ma sve super! A onda dok ga želite ponovno nanesti na nokte,počinje se sve teže nanositi,tekstura postane gušća i neda se dobro aplicirati na nokte i ljepljiva. Upravo se to dogodilo kod mene,ali kod ovog drugog laka,tj. zelenog. Drugi put dok sam lakirala nokte,bilo je jako teško nanijeti ovaj lak,a da ne izgleda da me je nalakirao petogodišnjak.

Prvi lak sam kupila ljubičasti,a zeleni sam dobila kao poklon u OK! -u. Veliki plus ovim lakovima je veliki izborn nijansi,ima stvarno prelijepih boja i jako su jeftini. Koštaju 13 kuna. 
Trajnost laka je onako,ništa posebno. Oko 3-4 dana može biti bez oštećenja. Ali to vjerojatno zavisi i od posla kojim se bavite,kako njegujete nokte itd. Mojoj prijateljici na noktima su stajali duže nego meni,tako da...

Ljubičasti lak-jako mi se sviđa ova boja,predivna je! Ako se potrudite možete lijepo aplicirati lak i izgledati će lijepo,iako je nekako gust i težak. Prekrivanje je okej,ja stavljam dva sloja jer mi tako boja izgleda ljepše,a i ne vide se one ružne crte koje ostaju ako vam na nekom mjestu ima manje laka. Pogledajte moje nokte nalakirane ovim lakom:


Nijansa ovog laka je ' 21 whisper of spring'. 

Zeleni lak- ovaj lak sam dobila u časopisu OK!-u. Izabrala sam ovu nijansu jer nemam nijednu zelenu boju laka,a ostale koju su bile u ponudi kao lakovi,imam. Fan sam weird boja na noktima,ali pastelne boje mi nisu najdraže. Ovaj lak me oduševio svojom bojom jer je predobra,neobična i zabavna.  Nekako mi je lošiji po teksturi od prethodnoga,ne znam zašto. Teže sam ga nanijela na nokte i izgleda lošije i neprecizno jer je gust. 

Na slici imam samo jedan sloj laka (sad vidite kako izgleda kad je jedan sloj) jer mi se nije dao stavljati drugi sloj jer bi ispalo još lošije od ovoga. Prekrivanje mu je isto kao i prethodnomu,a trajnost ista. Znači od 3-4 dana. Nijansa laka je '26 brazil jungle'.
Zaključak: prilično sam zadovoljna ovim lakom,za te novce nisam ni očekivala ništa bolje,malo sam se razočarala,ali eto. Ako vam nije problem popravljati lak svakih 3 dana,slobodno kupite ovaj,a ako ne želite trošiti toliko vremena na ovaj lak,potražite neki kvalitetniji. 
Ocjena: 7/10.

Nadam se da vam se svidjela ova recenzija,komentirajte vaša iskustva s ovim lakovima,ako ste probali.♥♥

4 komentara:

  1. odličan post ,moram da kažem da stvarno imaš predivne nokte a i lakovi ti odlično stoje pogotovo taj ljubičasti ..ja ne nosim lakove jer ja sam čudna po tom pitanju ne pristaju mi baš najbolje,ali volim vidjeti kod drugih to ,npr. kao kod tebe ili nekoga drugog kome isto pristaje lak.. inače odlična recenzija <3 drago mi je što kažeš iskreno mišljenje,to mi stvarno znači.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno<3
      Ja obozavam lakove za nokte i uvijek imam nalakirane,a i meni je ljubicasti ljepsi.

      Izbriši
  2. jako lepo ljubicasti mi se dopada :)
    Molim te postavi mi neko pitanje na mom blogu je Q&A post
    Lep dan ti zelim :)

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši