nedjelja, 31. svibnja 2015.

Get to know me tag.

Paa večer ljudi,evo mene malo. Dosadno mi je i slučajno sam naletjela na ovaj tag pa pomislim zašto ne? Znači,ovaj tag se sastoji od 25 pitanja pa ću sada odgovoriti na njih. Nije baš nešto zanimljivo,ali nadam se da će vam se svidjeti.

1. IMAŠ LI SREDNJE IME?
Nemam ☺

2.KOJI JE TVOJ OMILJENI PREDMET?
Uf,pa teško pitanje. Nemam baš neki omiljeni,ali mislim da bi to bila povijest kad bih morala birati.

3. NAJDRAŽE PIĆE?
Voda i cedevita.

4. KAKO BI NAZVALA SVOJU DJECU?
Dečko: Kristijan.
Djevojčica: nemam pojma,sviđa mi se puno imena i teško bi se odlučila,ali sigurno nebi bilo neko 'obično' ime.

5. TRENUTNO NAJDRAŽA PJESMA?

6. TRENIRAŠ LI ŠTO?
Ništa.☺

7.NAJDRAŽA KNJIGA?
Teško mi je izdvojiti jednu,ali to su uglavnom,Harry Potter,Hekatina škola i serijal Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu.

8.NAJDRAŽA BOJA?
Plava,barem mislim. Tj. nemam najdražu boju,volim sve.

9. NAJDRAŽI PARFEM?
Trenutno je  to onaj koji ste vidjeli u favoritima,Jeanne Arthes. 

10.NAJDRAŽI BLAGDAN?
Božić,naravno! Ništa se ne može mjeriti s tim ugođajem.

11. NAJDRAŽA ŽIVOTNIJA?
Pas i hrčak od ovih kućnih ljubimaca,ali inače vukovi su mi fascinantne životinje. 


12. OCJENI SVOJE DJETINJSTVO OD 1-10.
Mislim da sam imala predivno djetinjstvo tako da 8.,još uvijek me bole neke stvari tako da ne može biti 10,ali sve u svemu,zadovoljna sam.

13. JESAM BILA KADA IZVAN DRŽAVE?
Jesam. ☺

14. PRIČAŠ LI NEKE DRUGE JEZIKE?
Znam engleski,njemački nešto malo,a i razumijem mađarski nešto i znam reći nekoliko stvari.

15. IMAŠ LI BRATA ILI SESTRU?
Imam starijeg brata♥

16. NAJDRAŽA PRODAVAONICA S ODJEĆOM?
New Yorker.

17. NAJDRAŽI RESTORAN? 
Nemam ga haha. Ne jedem baš u restoranima.

18. VOLIŠ LI ŠKOLU?
Nimalo.

19. NAJDRAŽI YOUTUBERI?
Maddi Bragg, Makeupbymandy24,BeautyPolice101 i TheLazyWave.

20. NAJDRAŽI FILM?
Divergent,Conjuring,Hunger games,The maze runner.

21. NAJDRAŽE SERIJE?
Teen wolf,Pretty little liars,The walking dead,Hawaii five 0.

22. NAJDRAŽA ŠMINKA?
Korektor i puder u kamenu.

23. KOJI MOBITEL IMAŠ?
Imam Samsung Galaxy Young,ali ovog ljeta dobivam novi.

24. KOLIKO SI VISOKA?
170 cm! Jeej!

25. IMAŠ LI KUĆNE LJUBIMCE?
Imala sam do prije nekih tjedan dana psa i hrčka. Nažalost hrčak mi je uginuo,psa još uvijek imam.


I ljudi,ovo bi bio kraj. Kao što rekoh,nije neki super zanimljiv post,ali okej. Sretno vam sutra u školi♥

2 komentara: