petak, 29. svibnja 2015.

May favourites.

I ćaos ljudi,nakon dva duga tjedna evo mene opet! Čini mi se kao da nisam pisala dva mjeseca, a ne dva tjedna. Iskreno,nije mi se uopće pisalo,nisam imala ideje, a za ono što imam ideja nemam vremena jer zahtjeva više od slikanja nekih proizvoda i stavljanja istoga na blog,tako da se malo odužilo i sad tek pišem i to favorite mjeseca! Moji najbolji postovi ja mislim,obožavam ih pisati,a i čitati. Uf,koliko bih mogla napisati za ovaj uvod,toliko tog bi voljela reći,ali mislim da bi bilo bolje da odmah pređem na temu.


Oprostite na ovoj očajnoj slici haha,ove sve kolaže sam radila dva puta jer se prvi put nisu spremili i onda sam već bila živčana i napravila ovu očajnu sliku.

1. MAGNOLIJA GEL ZA TUŠIRANJE
 Ovo je jedan odličan gel za tuširanje s mirisom magnolije,ima dobru teksturu i lako se maže po tijelu,aa tek miris,odličan! Do nedavno ga nije bilo nigdje za kupiti,ali sad ga ima i u DM-u,Mulleru, a i u običnim trgovinama.

3. ESSENCE KOREKTOR
Mislim da je u prošlom postu bio Essence korektor,ali onaj u stiku,a sada imam ovaj tekući,bolji mi je od onoga. Ovo je onaj iz kolekcije 'Stay all day 16 hours'. Meni je odličan,koristim ga najviše ispod očiju i super obavlja posao i na prištićima i manjem crvenilu. Imam ovu nijasnu 20 'soft beige' koja se uopće na slici ne vidi,ne znam zašto,ali uglavnom,mislim da je nijansa najsvijetlija i super mi paše,dok prvi put stavite ovaj korektor na lice izgledati će vam presvijetli,ali nakon 30-60 sekundi stopi se s kožom i poprimi neku vašu nijansu kože tako da će vam pasati,a nakon što ga lagano utapkate neće se ni vidjeti. Uglavnom,meni je korektor odličan,lagan je,nemate osjećaj da nosite,a prekrivanje je onako solidno. Košta oko 20 kuna.
3. ESSENCE PUDER U KAMENU
Pošto sam gotovo potrošila svoj puder u kamenu,odlučila sam uzeti neki novi i tako sam naletjela na ovaj. Svidio mi se zbog jednostavnosti pakiranja, a i dobrim izborom nijansa. Naime,nijanse su svijetle i svi mi s svijetlom kožom znamo kako je teško naći dovoljno svijetao puder koji bi nam stajao. I tako uzela sam ovaj,nije neki fantastičan proizvod,ali je zaslužio biti u favoritima jer je svijetao,radi svoj posao i lijepo matira kožu.
4. ALVERDE OLOVKA ZA KAPKE
Kad smo već kod šminke,da odmah napišem i ovom proizvodu. Kupila sam ga već davno i nisam baš koristila i negdje sam ga zametnula do prije nekih dva tjedna kad sam ga slučajno našla,naoštrila olovku i probala ga nanijeti. Ohh,kako je ovo dobra stvar! Lagano klizi po kapku,ostavlja predivnu crnu boju,solidno traje,a i lijepo izgleda. Nisam baš ovo nosila jer je prenapadno za školu,ali inače je odlično.
5. BALEA DEZODORANS
Još jedan Balea dezić. Meni se miris sviđa,lagani je,miriše nekako na limun-limetu,ma ne znam opisivati mirise,vidite na slici od čega je. Pakiranje je predivno kao i kod ostalih Baleinih proizvoda.
6. BLAZNICE
Ne znam zašto ovo i je uopće u favoritima jer nije neki beauty proizvod,ali okej. Meni su to obične blaznice,najčešće ih koristim za skidanje laka i za to su odlične, a nekad i za skidanje šminke sa lica,i tu mogu poslužiti. Uglavnom,korisna stvar. 
7. PARFEM 'SEXY ME'
Ovaj parfem sam dobila za rođendan,znači u kolovozu prošle godine i onda sam ga malo koristila i zapostavila,u svibnju sam ga počela koristiti i gotovo ga ispraznila. Da bar možete osjetiti kako miriše,nije voćno,a nije ni onako slatko,nego je onako nekako baš seksi kao što naziv kaže hahha. Inače ovo je Jeanne Arthes 'Sescy Me' . Nisam sigurna,ali mislim da se može kupiti u Kozmu. I da,skoro sam zaboravila,miris dugo ostaje na odjeći,stvarno dugo.
8. BALEA LABELO
Labela koja najčešće koristim su marke Rosal ili Balea,favorit ovog mjeseca je ovo Balea labelo od višnje/trešnje. Miris je predivan,ali na početku će vam na usnama imati malo čudan okus,dok se ne naviknete. Volim njihova labela jer mi dobro njeguju usne,ostavljaju ih mekanima. 
I to je to,ljudi. Nadam se da vam se svidio post i da su slike dobre,potrudila sam se. Do sljedećeg posta ♥

Broj komentara: 8:

  1. odličaan post <3 heej ja sam se vratila hahaha xd samo da kažem ,hm znam kako ti je ,treba puno vremena za pripremanje novog posta pogotovo ovakvog tipa... uuuh,zato ja uvijek one nepovezane za koje mi treba oko pola sata hahahha xd nego ja od ovog svega sam samo ovaj dezodorans od balee probala i odličan je stalno ga kupujem a isto tako vjerujem da je i ovaj labelo s mirisom višnje odlično hahha xd iako ga nisam probala,ostatak ,ne mogu baš da komentarišem al najviše volim kada objasniš sve detaljno vezano za svaki proizvod <33
    -imam novi post, ja msm da sam te spomenula pa ako budeš imala vremena posjeti me ;) hahahha xd
    <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja sam tebi vec nekoliko puta rekla kako volim tvoje komentare,bas razveselis covjeka haha,naj si i hvala ti puno♥♥
      Drago mi je sto si se vratila i slazem se s tobom da je dezic super,a labelo je odlicno,probaj ako zelis♥

      Izbriši
  2. Baš mi je simpatičan ovaj Balein dezudorans. :)

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat cu isprobati ovaj Essence korektor :D♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Nazalost nisam probla ni jedan od ovih proizvoda. Cesto koristim baleina labela pa verujem i da je ovo jako dobro. Mogla bih da probam.:*)

    OdgovoriIzbriši