subota, 9. svibnja 2015.

My special day.

Heej ljudi,danas pišem onaj 'special' post za kojeg sam napomenula jučer da ću napisati. Paa,radi se o tome da sam išla u šumu na jedno jezero biciklom s frendicom i bilo nam je predobro. Otkrile smo nove stvari i ja sam to sve slikala i želim to podjeliti s vama. Ako ne znate,jako volim šumu i obožavam se voziti po šumskim putevima i istraživati razne stvari.
Od mojeg mjesta nekim 7 kilometara nalazi se neki značajni krajobraz,to je jezero i šuma i ostalo... Jezero je spojeno s rijekom Dravom. Frendica i ja smo išle biciklima i na putu je bilo baš zabavno,ispričale smo se o svemu,malo je bilo i teško na putu gdje je samo šljunak,ali smo uspjele doći do jezera i tamo smo slikali,pili i zabavljali se.
Mojaa Jana.
I tamo smo se većinom naslikavale,gledale prirodu,šetale se itd.

Ove slike su isto moje,ali sam se zaboravila potpisati,a i bez efekata su.

I gledajte čamac*-*
Nakon što smo se odmorile,htjele smo ići drugim putem kući iako smo čule da se onuda ne može prijeći jer je voda odnijela cestu kad su bile poplave. Ali mi smo se morala uvjeriti je li to uistinu tako,pa smo krenuli tim putem i vozile se nekih 2-3 kilometra,kada smo naišle na ovo.
Ovo je inače bio most,ali ga je voda potpuno uništila. Ostavile smo bicikle i išle to pobliže pogledati. Shvatile smo da ne možemo proći ovuda i da ćemo se morati vratiti,ali nema veze,ovo je bilo stvarno zanimljivo za vidjeti. Pogledajte samo te pukotine.
I iza ovih pukotina prokopan je kanal da vi voda mogla slobodno teći.


Meni su ovi mali potočići preslatki,prefora izgleda. Još smo išle nizvodno i gledale kako lijepo teče.
I ovo je slikano na putu kući,slika je mutnija kad sam slikala sa bicikla pa nije moglo ljepše ispasti haha.
I to bi bilo to,nema puno teksta,ali nadam se da vam se slike sviđaju. Pozz!♥♥

Broj komentara: 10: