nedjelja, 3. svibnja 2015.

Q&A-postavljate pitanja!

Heej ljudi,danas sam odlučila napisati ovaj jako kratki post samo da vas obavijestim o tome da bih voljela uraditi Q&A post,a za to su mi potrebna vaša pitanja,logično. Tako da,ako me želite pitati nešto,pitajte u komentare,ili mi  napišite na asku s oznakom #Q&A,a ja ću odgovoriti ovdje u postu. Nadam se da će biti pitanja!
Uglavnom,ovo sam trebala reći na početku,za one  koji ne znaju Q&A znači questions and answers,tj. na hrvatskom pitanja i odgovori,vi meni postavite pitanje u komentare ili na asku (klik ovdje ) a ja odgovorim u sljedećem postu. Možete me pitati za sve i na sve odgovaram iskreno! Poz♥


4 komentara:

  1. Pitanja:
    Omiljen pevac?
    omiljena pevacica?
    Omiljena manekenka?
    Slusas li Siu?
    Koliko imas godina?
    Od kada pises blog?

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Najdraža igračka iz detinjstva?
    Kako ti se zovu najbolje drugarice?
    Koja ti je omiljena pesma? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najdraži blogovi i blogeri?
    Napiši nam nešto o sebi što misliš da ne znamo.
    Omiljeni film, serija, pjesma i knjiga?
    Koja si škola i što namjeravaš studirati?
    Koju šminku najčešće koristiš?
    Kakav ti je stil oblačenja?
    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Šta ti se najviše svidja na tvojoj blog sceni? :) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši