utorak, 5. svibnja 2015.

Q&A-odgovori!

Bok ljudi,napokon novi post,nisam pisala nekoliko dana,a već mi je nedostajalo pisanje,ali zato danas odgovaram na pitanja koja ste mi postavili u ovom postu. Postavile su četiri cure i hvala im puno na tome♥
Pa krenimo s pitanjima.
Sandra Đukić pita:

Omiljen pjevač? 
Nemam omiljenog pjevača I think. Ako mi se neka pjesma svidi onda mi je dobra bez obzira na to tko ju pjeva.
Omiljena pjevačica?
To je definitivno Lana Del Rey! Ima predobre pjesme.
Omiljena manekenka?
Ne pratim baš manekenke i to,ali mi je Cara Delevingne nekako najljepša.
Slušaš li Siu? 
Ne slušam,ali nemam ništa protiv nje :)

Koliko imaš godina?
Imam 14 i pol,u kolovozu ću imati 15.

Od kada pišeš blog?
Imam blog od desetog mjeseca prošle godine,ali aktivno pišem od siječnja.

Jokš-saveti pita:

Najdraža igračka iz djetinjastva?
Prije osam ili devet godina sam dobila jednog medvjedića u baby rozoj boji i imam ga još i sada,spava na mojem krevetu i još uvijek ga obožavam.definitivno najljepša uspomena na djetinjstvo!
Kako ti se zovu najbolje prijateljice?
Imam više njih i ne želim ih imenovati :)
Koja ti je omiljena pjesma?
Trenutno je to pjesma od Lane Del Rey-West Coast. 

DiaryByZ pita:
Najdraži blogovi i blogeri?
Napisala sam u ovome postu,ali pratim puno blogerki i većina mi ih je super,pa bi trajalo dugo da nabrajam.

Napiši nam nešto o sebi što misliš da ne znamo.
Hmm,obožavam ogledala haha,tj. volim se pogledati u ogledala,razne izloge i tako. 
Omiljeni film,serija,pjesma i knjiga?
Film: Hunger games.
Serija: Teen Wolf i Pretty Little Liars.
Pjesma: trenutno je West Coast.
Knjiga: Harry Potter i Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu.
Koja si škola i što namjeravaš studirati?
Osmi sam razred osnovne škole i upisati ću jezičnu gimnaziju. Voljela bi studirati pravo ili neki menađment,ali vidjet ćemo još :)
Koju šminku najčešće koristiš?
Uvijek koristim korektor i puder u kamenu,a ako mi se da stavim i maskaru,ruž,cc kremu...

Kakav ti je stil oblačenja?
Pa casual,nekako mi je to najbolje i najzanimljivije,ali ima dana kad se obučem potpuno drugačije.

Maja K pita:
Što ti se najviše sviđa na tvojoj blog sceni?
Paa..na mojem blogu najviše mi se sviđa što mogu pisati favorite mjeseca jer mi je to baš super,a i sviđa mi se naziv bloga. ♥

I ljudi,to je kraj ovog posta,hvala svima koji ste postavili pitanja,baš mi se sviđaju i nadam se da su se i vama svidjeli odgovori.
Sljedeći post bude u petak i pisat ću recenzije dvaju lakova,jedva čekam!



Broj komentara: 8:

  1. Dobar post, svidja mi se sto si uredna i sa kratkim odgovorima! Sve najbolje! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaj pa ja sam zaboravila postavitii pitanja :(((,izviniii.
    Inace post odlican i svidjaju mi se odgovori.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je. ♥ Drago mi je da si odgovorila na moja pitanja. :)
    sandrin-kutak.blogspot.com
    NOVI POST! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam Lanu i PLL..Super post :D
    prettylilthingz.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši