četvrtak, 18. lipnja 2015.

DIY-high waisted shorts.

Bok ljudi! Praznici su jeej! Čim dođu praznici mene pukne motivacija i imam puno ideja,jedna od tih je ovaj DIY. Nisam ga planirala,nego jučer sam nekako završila gledajući DIY za odjeću i tako sam došla na ideju da iz starih traperica napravim nešto potpuno posebno i novo.
Toliko mi se nešto radilo da sam skoro u pola dvanaest navečer krenula raditi ovo,ali ipak sam pričekala do jutra i već u 9 krenula s ovim.
Nikako nisam mogla pronaći neke traperice i onda sam kopala po stvarima koje nikad nitko neće nositi i našla jedne hlače koje su mi stajale,pitala sam mamu je li mogu njih iskorisiti,ali pogodite što,kao i svaka mama nije mi dala jer se još nada na ću ih obući (a nikad neću). I tako sam našla ove,malo su mi široke,ali izgledaju baš fora i grunge kad ih obučem. Nisam sigurna je li ću vam znati sve objasniti pa ću zato ostaviti nekoliko videe u kojima je pokazano kako sve napraviti. 
Za ovo će vam trebati: 
-traperice
-škare
-kemijska olovka
-pinceta
Obucite si hlače i označite malo iznad koljena gdje ćete prvo odrezati. Nemojte odmah ići na onako kratko jer postoji mogućnost da pogriješite,lakše je malo po malo rezati.
Nakon toga samo odrežite hlače po crti koju ste napravili.
I to izgleda otprilike ovako,meni je to predugo pa sam ih odlučila još skratiti,ali sada neću rezati ravno nego dijagonalno kako bi ljepše izgledalo. Režite prvo prednju stranu pa zadnju jer ću prednju stranu ostaviti malo kraću od zadnje.
Ne znam zašto mi je slika okrenuta,Blogger ju je sam okrenuo. :(
Uglavnom,sada zadnju stranu osrežite isto ovako dijagonalno,ali neka bude duža od prednje strane jer ne želite da vam se stražnjica vidi xd.
I to onda izgleda ovako.
Mogla sam ih i tako ostaviti,ali sam ih željela više urediti pa sam napravila ovakav izrez. 
Sada ide onaj dio u kojemu morate sve ove bijele konce pincetom vuči van kako bi dobili onaj 'messy look',ovo će biti objašnjeno u videu. Na početku ide malo teže,ali nakon što shvatite kako brzo će vam ići.
I to na kraju izgleda ovako,možete dodati još ovih izreza kako bi izgledalo ljepše,ali meni se iskreno nije dalo.
Na zadnjoj strani sam na jednom džepu dodala isto to,možda dodam još nešto ako će mi se dati,ali ovako izgleda zasad:
I ovdje dolje sam isto izvlačila bijele konce kako bi dobila taj fora izgled.
Final look:

Hlače su mi malo široke jer nemam tako debele noge,ali mislim da izgledaju fora kad ih obučem. Nažalost nisam mogla slikati kako mi stoje jer nije bilo nikoga u blizini da me slika,nadam se da vam se sviđa ovaj DIY. Ovdje su videe koji su predobri i koji će vam sigurno pomoći:

To je sve za danas ljudi,čujemo se nekom drugom prilikom♥

Broj komentara: 8:

  1. Aaa predobro. Obavezno ću to napraviti :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Aa predobar je sorc,moram napraviti. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow,savrseno! Ne znam da li cu ovo napraviti jel mi se neda seci nove sorceve xd
    UPRAVO SAM NAPISALA NOVI POST NA BLOGU; Volela bih da ga procitate & prijavite se ako vam se svidja moj blog; http://miljana-saveti.blogspot.com/2015/06/planovi-za-letnji-raspust-promene-na.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  4. E stvarno super post. Ja sam se iskreno oduševila.. Baš si mi dala inspiraciju, našla sam sebi dvoje hlače koje su stare i ne sviđaju mi se dole, pa sam odličila da napravim šorc, ali nisam imala ideju kako, ali hvala Bogu pa sam naišla na ovaj post.. Svaka čast, stvarno je extra ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši