petak, 26. lipnja 2015.

eMMa je najbolja!

Heej ljudi,kao što ste već mogli pročitati na eMMinom blogu pripremile smo vam jedan collab post! Bilo je tu još nekih ideja,ali bila je komplicirana pa smo se odlučile za ovo. 
Ovaj collab je s eMMom s bloga iCat, a njezin post možete pročitati ovdje
Meni je Elma baš super osoba,zanimljiva je i drago mi je što smo imale priliku napraviti ovaj post. Krenimo sada s pitanjima.

1.Što bi željela postići u životu?
Ja imam jako puno želja i ambiciozna sam tako da imam dosta stvarima u kojima želim biti uspješna. Prva od njih je da budem odvjetnik ili direktor moje vlastite firme koju bi otvorila nakon faksa i naravno dok bi imala novca da uložim u tako veliki projekt,a također mi je i san da budem modna blogerka.

2.Što smatraš svojom najvećom greškom?
Nikad nisam baš razmišljala o tome koja je moja najveća greška jer se sve to zbilo u prošlosti i ja to više ne mogu promjeniti pa nisam razbijala glavu time,ali ono u čemu mislim da griješim je što se lako rasplačem pred bilo kime,ali to u zadnje vrijeme nije tako. Naučila sam kontrolirati osjećaje.

3. Koliko vremena provodiš smišljajući teme za postove?
Ustvari,jako malo. Nemam ja faze da sjednem i razmišljam o čemu bi mogla pisati,inspiracija mi dolazi nenadano i u nekim potpuno nepovezanim situacijama, i mogu vam reći da volim to!

4. Koju poznatu ličnost ne voliš?
Selenu,Arianu Grande i Taylor Swift. Jednostavno nemam nekog posebnog razloga,samo ih ne volim.

5. Gdje sebe vidiš za 5 godina?
Na nekom super faksu,negdje u Zagrebu ili još dalje.

6.Omiljena hrana? Zašto?
Pizza mi je najbolja hrana definitivno! Obožavam pizzu i stalno bi ju mogla jesti jer ima puno različitih okusa,začina itd. Najdraža mi je sa puno sira i gljivama mmm:3


7. Jedan tvoj smiješni trenutak je...
Ovo što ću vam napisati meni u tome trenutku nije bilo smiješno,doduše i plakala sam,ali sad mi je smiješno i kome god da sam ispričala se smijao. Bilo je to prošle godine kad sam bila opsjednuta Harry Potterom,gledala sam filmove i čitala knjige cijeli dan. Dokazano je da sanjamo ono što želimo i o čemu najviše mislimo i ja sam sanjala kako sam mogla pomoću jedne čarolije prizvati stvari k sebi,tada sam u snu govorila tu čaroliju i knjiga mi je doletjela,a uz to bila sam i najbolja prijateljica Harry Pottera. Uglavnom,nakon što sam se probudila bila sam još po dojmovima i sa svoga stola sam pomoću te čarolije ( ne sjećam se kako se zvala) pokušala prizvati knjigu,a kada se nakon nekoliko puta nije ništa dogodilo,briznula sam u plač. :''D

8. Da li si ikad uradila nešto zbog čega si se poslije kajala?
Jesam,svi smo to napravili. Najgore mi je dok sam živčana i imam loš dan i onda se istresem na prvoj osobi koju sretnem,a ona nije kriva ni za što. Naravno da mi je poslije toga dok se smirim žao.

9. Što najviše mrziš kod drugih?
Laži,lažna obećanja,dvoličnost,ono kad ti neko otkaže nešto u zadnji trenutak i kašnjenje. Mrzim kada neko kasni,ako smo se dogovorili u 10:00 npr. onda dođi u toliko ili reci da uopće ne misliš doći.

10. Tvoja omiljena igračka u djetinjstvu je...
To je jedan medvjedić koji još i danas spava sa mnom u krevetu jer i kada sam bila manja nisam ga smatrala samo igračkom,on je za mene mnogo više. Jednom ću vam ubaciti njegovu sliku,nježno roze i bijele boje je!
11. Da li si ikada razmišljala da obrišeš blog?
Ponosno mogu reći da nisam! Mislim da je to zbog toga što ne pišem tako dugo,a i volim pisati i znači mi ovaj blog,ali sigurna sam da će mi jednog dana pasti na pamet da obrišem,ali nadam se da to neću učiniti,trebati će mi samo malo vremena da se smirim.

12. Koje stvari te karakteriziraju kao osobu?
Čitanje knjiga,serije i blog. Ovo su sve stvari koje opisuju ono što volim i u čemu uživam,a inače ovako veliki sam sanjar,lako prilagodljiva i na početku sramežljiva osoba,ali kada upoznam neku osobu prestanem biti tako shy.

13. Imaš li osobu kojoj se diviš koja je zapravo u nekom smislu tvoj uzor?
Pa i nemam. Mislim osoba kojoj se divim i uzor su dvije totalno različite stvari. Ima dosta osoba kojima se divim,npr. Zorannah,Messi,Neymar,Amanda i tako neke poznate osobe,ali uzor nemam. Niko me nikad nije toliko fascinirao da bih ga smatrala uzorom i svojim ciljom težnje.
I to bi bilo to za ovaj post,čujemo se poslije,nadam se da vam se sviđaju odgovori!♥

Broj komentara: 14:

  1. Extra osoba. ;)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Po ovome se vidi da si veoma simpatična osoba! ♥

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno mi se svidjaju odgovori i vidi se da si sjajna osoba!

    Flyovanje.blogspot.com
    Učlani se u moj blog i ja ću u tvoj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskreno predivan teks, a tvoi odgovori ukazuju da si stvarno divna i dobra osobo. Nadam se na jos ovakvih postova :)

    molim te follow me back :*

    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. ti tako dobro pišeeš,pogotovo odgovor na posljednje pitanje me impresionirao..znaš vidiš i ja sam prije željela biti odvjetnik ,ali to je palo u vodu,odustala sam hahahxd i meni je bilo genijalno raditi s tobom pravo sam uživala, :) jer ti si jedna genijalna osoba...a vezano za sve tvoje želje i snove ,nadam se da ćeš uspjeti...i tvoj smiješni događaj je stvarno genijalan,ja sam se ismijala ahhaha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha aa najbolja si!
      Hvala ti punopunoo♥

      Izbriši