subota, 6. lipnja 2015.

Harry Potter,ljeto,blog,finale Lige Prvaka..

Heej ljudi,evo mene s jednim potpuno nepovezanim postom. Imam veliku želju i inspiraciju da pišem,ali pošto nisam ništa special pripremila donosim vam neke moje planove za ljeto,za blog,o školi nešto i uglavnom o tome kako se osjećam! Ne znam stvarno kako da krenem,pa mislim da ću sa školom.

Ne mogu vam opisati koliko želim da ova školska godina završi,dosta mi je testova,odgovaranja,projekata i svega toga. Imam još tri testa i to su iz hrvatskoga (godišnja provjera iz književnosti),fizika ( valovi i svjetlost ) ii iz matke pišemo neke simetrije,vektore i tako. Dosta mi je da sam stalno pod pritiskom zbog škole,treba mi odmor,jedan pravi odmor,a ne vikend od dva dana. Najteže mi je sad zbog fizike,moram dobiti 5 iz testa i onda imam zaključno 5. A gradivo je teško,stvarno.
Još je tu i upis u srednje škole,više ne mogu podnijeti da me stalno neko ispituje koju srednju ću upisati. Meni nastava traje do 16.6,znači to je još samo 7 dana,i još 16. 6 nam je sportski dan pa to ne moram niti računati. Oh,kako sam vesela zbog toga! ☺
I mislim da je dosta o školi,stvarno sam vam dosadila haha.
Tako sam sretna zbog dolaska ljeta,tj. ljeto je kalendarski već ovdje,ali meni službeno ljeto počinje kada završi škola jer se tak onda mogu potpuno opustiti. Nisam tip osobe koji može previše uživati kad sam stalno pod nekim pritiskom oko škole,ali dobro,doći će brzo i taj 16.6.
Za ovo ljeto imam velike planove! (ovo kažemo svako ljeto,zar ne?) Ali,ja stvarno imam. Imam jako puno ideja koje želim ispuniti ovoga ljeta,želim se stvarno zabaviti i pamtiti ovo ljeto,ali mislim da ću vam više o tome reći u nekom posebnom postu,naravno,ako želite da napravim post o mojim planovima za ljeto.
Pogledajte što sam jela prije pisanja posta hahah..
A što su moji planovi za blog? 
Znači,danas ( i jučer) sam pisala neke ideje za postove koje ću početi pisati kad završim školu i sakupilo se čak 10 ideja! Drugi vikend ću vjerojatno napisati Summer Must Haves jer mi za to ne treba puno vremena,a onda ću još imati obveze. 
Ovog ljeta ću se više posvetiti blogu jer ću imati jako puno slobodnog vremena pa ću pisati svaki dan ili svaki drugi jer mislim da bih bila predosadna kad bih svaki dan izbacila post i jednom bi mi sigurno ponestalo ideja. Uglavnom,ovog ljeta moći ćete čitati razne vrste postove,znači Haul postovi,neki beauty,DIY i još puno toga! Naravno,ako želite slobodno mi u komentare predložite što biste vi voljeli vidjeti,
I da,skoro zaboravih,predložite mi neke super knjige za ljeto,ali ono neki žanr kao Harry Potter,Hekatina Škola,Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu jer nemam baš nekih ideja.
I kao što možda znate,danas je finale Lige Prvaka!! Igra moja najbolja Barcelona i Juventus. Ima ovdje koja cura koja prati nogomet? Nadam se da ima♥
Uglavnom,danas oko pola devet počinje utakmica,alii u devet sati počinje Harry Potter na RTL-u mislim (nemojte me držati za riječ,možda griješim). Znači sad sam u velikoj dilemi,ne znam što da gledam. Finale Lige Prvaka je jedanput,a Pottera mogu pogledati kad god želim na internetu,ali opet nije to taj ugođaj kao gledati ga na televizoru. S druge strane,utakmice ne volim gledati sama,a tate nema,tako da bi mi bilo dosadno gledati samoj,pa je možda bolje da gledam HP. Iskreno,ne znam haha,kakve ja probleme imam xd.
Čini mi se kako ću napraviti neki kompromis,pa ću prvo gledati jedan dio utakmice do devet sati,pa ću gledati HP,a pod reklamama opet utakmicu. ☺ Što predlažete vi?
I da,ljudi imajte na umu da igra Neymar mm.
I nadam se da vam se svidio moj nepovezani post hah,meni je bilo zabavno pisati ovo. Čujemo se krajem tjedna,držite mi fige da dobijem pet iz fizike!♥ Ćaoo.

4 komentara:

  1. Heeej imam ti nešto za reeećii -> odličan post ,meni je bilo zanimljivo,pogotovo ovaj dio o školi jer te u potpunosti shvatam,ubija i mene, ali evo meni u četvrtak završava škola... uuuf, ovako da ti kažem za utakmicu i HP,meni se taj komrpomis čini odličnim,jer vjerujem da će biti repriza od utakmice a i HP uvijek možeš pogledati ,tako da nemoj se sikirati oko toga...a meni se čine zanimljivim ove ideje koje pripremaš samo šta je Haul post mislim ja nisam baš upućena u sve to...hej i mogle bismo ja i ti collab post uraditi ? šta kažeš na to? :) to bi bilo genijalno <333
    sretno s fizikom....
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heej draga,kao prvo hvala ti puno,nadam se da ce sve s fizikom biti dobro!♥
      Haul je nesto kao dok kupis nove stvari pa ih onda pokazujes i tako..
      I mislim da je odlična ideja da napravimo collab post,već imam ideje što bi mogle napraviti,javi mi se na mail upnevergive656@gmail.com pa se dogovorimo,može?♥

      Izbriši
  2. Odlican post! :*

    Posjeti i uclani se u moj blog ako zelis. :*
    http://andreasbeutyworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši