nedjelja, 21. lipnja 2015.

MINI HAUL.

Hej hej. Evo mene malo s novim postom. Znam da sam obećala za danas da ću pisati o 'Beauty tretmani' i nadam se da hoću,izbaciti ću danas valjda dva posta. U današnjem se radi o stvarima koje sam kupila danas ili u posljednje vrijeme,nema puno stvari,ali htjela sam vam pokazati. 

 Prva stvar je ovo predivno labelo. Mislim da u svakom ovakvom postu ili u favoritima pišem o labelima,tj. balzamima za usne. Ona su mi must have cijele godine i trošim ih nenormalno. Više nisam znala koje da uzmem pa sam odabrala ovo od Rosala od aloe vere.


Miriše preprepredivno,onako baš po nekim biljakama,tj. aloe veri. Probala sam ga,lijepo njeguje usne i ostavlja blagi sjaj.

Druga stvar je ova hidratantna krema za lice. Ovu kremu sam spomenula već 100 puta i ne mislim više dosađivati s njom,samo ću reći da je najbolja.

Treća stvar je ovaj predivan dezić od Fa. Meni miriše predobro,onako neki jak miris,a i pakiranje mi je sasvim solidno.

Po meni Afrodita ima super proizvode za kosu pa sam već po drugi puta uzela ovaj ogromni šampon za kosu. Mojoj kosi baš prija,iako miris ne traje dugo,kosa mi se ne masti odmah i prirodan je što je odlično.
I sada prelazimo na odjeću. Imam samo dvije stvari,ali obje obožavam pa sam vam ih htjela pokazati.
Prva stvar je ova basic majica iz New Yorkera. Znači,obožavam obu majicu. Široka je (kao što možete vidjeti na slici),kraća je od klasičnih majica,ali je duža od crop topa,nešto između. Ima predivnih boja,ali ja sam uzela ovu sivu jer mislim da paše uz sve.
I zadnja stvar je ova predivna suknja,također iz New Yorkera. Već sam spomenula kako sam zaluđena suknjama,a ovo je dokaz toga. Ova suknjica mi je predivna,visokog je struka,crna je i sa ovim bijelim šarama. Mislim da se može kombinirati uz jako puno stvari i jedva čekam neku priliku da ju obučem. 
I opet mii se slika okrenula,sorkajte :/

Nadam se da vam se svidio post,ako je komenitrajte,ja sada idem urediti izgled bloga,a nakon toga ako ću moći napisati ću još jedan post. 

Broj komentara: 8:

  1. Super post. :) Suknjica mi se baš, baš sviđa.♥

    Posjeti moj blog: http://mylittlecorner0102.blogspot.com/ :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa tvoj blog i dosta si aktivna. Inače jako volim čitati haul postove jer volim vidjeti što drugi koriste, možda pronađem nešto što mi baš odgovara. Pratim te već duže vrijeme, nastavi biti super. ❤

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se suknjica , ne volim ih nositi ali ova je preslatka kao i majica.Obožavam haul postove. Nikada nisam probala Afrodita proizvode ali mi se šampon sviđa sigurno ću ga kupiti nekada. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post. :D Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši