nedjelja, 14. lipnja 2015.

Summer outfits.

Ćao ljudi,evo mene s još jednim postom. Oh,kako je lijepo pisati svaki dan. Jučer navečer sam otkrila jednu odličnu stranicu,zove se Polyvore. Znala sam za nju još prije,ali me nije nešto privlačila. I tako se ja jučer registriram i počnem izrađivati kombinacije i od tada sam opsjednuta. Može te slijediti ovdje. Znači,danas ću vam staviti ovdje ljetne kombinacije koje sam napravila. Nadam se da će vam se svidjeti,pa krenimo!

1. GIRLY!

Do nedavno uopće mi nisu privlačile suknje,haljine i te stvari,ali od nedavno bi samo to nosila. Kao što vidite na slikama najviše je cvjetnog printa jer je on odličan i super za ljeto. Ja se uopće ne mogu odlučiti koja mi je naljepša kombinacija jer su sve predivne.

2.CASUAL!
Meni su ove kombinacije nekako najdraže i cijelo ljeto sam najviše u njima,znači samo opušteno. Najčešće su to jednostavne kombinacije,kratke hlače i neki fora top. Ovo su moje najdraže:


I ovdje također prevladava cvjetni print.

3.MAXI DRESS!
Nadam se da nisam jedina kojoj su ove haljine predivne. Ja imam samo jednu i nije skroz do poda,ali obavezno moram kupiti još jednu. Ima u New Yorkeru predivnih ako koga zanima. Takve haljine su mi naljepše uz cipele na petu ili neke ravne sandale. 

4. ELEGANT!
Ovo su odlične kombinacije ako idete negdje gdje morate izgledati malo ljepše i sređenije. Prva kombinacije je stvarno elegantna i ove štikle nisu za nas od 15 godina haha. Druga kombinacija mi je najdraža (I think). Ove military hlače si super pašu sa bijelom košuljicom.


5. COLD NIGHTS!
Posljednja,ali ne i manje važna skupina kombinacija je namijenjena za one hladne noći,preko dana je toplo,ali navečer zna biti i hladnije pa je dobro da kraj sebe imamo neku vestu ili čak duge hlače.


I to bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se kombinacije sviđaju,znam da je bilo puno više slika nego teksta,ali takva je tema. Čujemo se sutra!

Broj komentara: 16:

  1. Sve kombinacije su divne. Ne znam koju bih odabrala kao najlepsu. Ipak, najradije bih nosila 3. iz casual stila. Stvarno imas divan stil, cim si ovo ovako lepo osmislila. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu predobar je post, baš mi se sviđa tvoj blog općenito - odlična si kao i cjelokupni dizajn. Također, imamo vrlo slične stilove i gotovo sve bih definitivno obukla. Ja sam tek početnica u bloganju i značilo bi mi da pogledaš, komentiraš i glasaš na anketi. :-)


    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/ ❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Supeer, sve pohvalee ❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicaan post:-) stvarno si se potrudila and outfits are just on point! 💗💗

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi outfiti su predivni, tako da teško mogu odabrati najlepši! :) Samo tako nastavi!!!

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš :) http://andjelinkutak.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve kombinacije su preslatke, možda bih odabrala Girly kao najbolju. Super post!

    http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. stvarno imaš ukusa,uh ,sve mi se kombinacije sviđaju,i da ni ja do neki dan nisam baš voljela nositi haljine hahha a sada me nešto spucalo pa bih stalno kao ti hahah xd i moram ti priznati da stvarno imaš ukusa u modi,sve kombinacije su predivne :)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši