utorak, 16. lipnja 2015.

To do list-summer 2015!

I ljudi,konačno je došao i taj dan! Kraj još jedne školske godine,meni zadnje u ovom osnovnoškolskom obrazovanju. Sretna sam što odlazim,ali žao mi je što se razdvajam od nekim meni dragih osoba. Ali,nećemo o tome,tema ovog posta su moji planovi za ljeto,a ima ih dosta pa krenimo.


1. Naučiti plesati. Mislim na engleski i bečki valcer,znam ja teoriju,ali me praksa muči,pa moram to usavršiti jer mi se čini da ću biti jedina tako nespretna  djeveruša :$.

2.Upisati srednju koju želim. Nadam se da ću upisati jezičnu gimnaziju zajedno sa bff i da će nam biti super.

3.Puno se kupati i sunčati,bijela sam ko sir xd.

4.Ići na razne manifestacije i koncerte. 27.6. idem na tako neku manifestaciju i koncert Jelene Rozge,prošle godine nisam mogla ići na dvije ili tri stvari koje sam željela,plakala sam kao kišna godina.

5. Obaviti veliki šoping za ljeto,a potom i Back to school šoping,i o povratku u školu će biti puno postova,ali nećemo zasad o tome.


6. Posvetiti se više blogu,pisati svakodnevno ili bar svaki drugi dan,potruditi se više oko slika i postova.

7.Pročitati što više knjiga,praznici su tek počeli,a ja sam počela već drugu knjigu čitati,ako tako nastavim pročitati ću još puno knjiga i jedva čekam da nađem neke dobre.

8. Pogledati sve Harry Potter filmove,svaki dan ću pogledati jedan,od prvoga pa sve do zadnjeg dijela. Jedva čekam,ali još nisam odlučila od kad krećem. Možda od sutra? :)

9.Pogledati sve filmove koje dosad nisam stigla pogledati. Tokom školske godine nisam imala puno vremena,a dok sam imala vremena koristila sam ga gledajući serije tako da nije ostalo puno vremena za filmove,ali sve ću to nadoknaditi preko ljeta,prvi na popisu se nalazi Insurgent!

10. Trčati,zdravo se hraniti i vježbati svakodnevno. Dobro,vježbam ja i sada donekle često,ali nisam baš imala vremena u zadnje vrijeme pa sam popustila,a jučer sam se i jako udarila u nogu i jedva hodam,nadam se da nisam slomila mali prst jer onda uskoro ne bude ništa od trčanja.

11. Redovno pratiti sve serije. Pretty little liars redovno pratim,čekam da izađe Teen Wolf za nekoliko dana,a The walking dead nisam gledala već nekoliko mjeseci,ovo ljeto ću nastaviti. Prošlo ljeto mi je obilježeno tom serijom,gledala sam čak do 7 epizoda dnevno ( don't judge ). 

12. Ići na vrtuljak,trampolin,one aute i sve te stvari koje se mogu naći u lunaparku. Obožavam to. 


13. Last,but not least,druženje s frendicama. Gledanje filmova,šetnje,bazeni i sve ostalo.

I to bi bilo sve od mojih planova,tj. ima još nekih sitnijih stvari,ali mislim da je nepotrebno da to spominjem u ovome postu,ćao!


Broj komentara: 8:

  1. Imamo skoro pa iste zadatke za ovo ljeto. Sretno u izvrsavanju hah

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/ , posjetite moj blog. Novi post ! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lista ti je bas zanimljiva i nadam se da ces sve ostvariti sa nje! ♥

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Imamo skoro sve iste želje :)

    http://dreamyparadiseofme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prepredobar post i još bolji ciljevi, činiš se kao odlična osoba i vidim da smo po ovome slične. Ako nisi, obavezno pročitaj knjigu Bez kočnice. Pročitala sam zaista puno knjiga jer obožavam čitati, ali ova me naprosto oduševila. Posjeti moj blog, komentiraj i glasaj za sljedeći post na anketi.

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/ ❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga♥♥ Pročitala sam opis knjige na netu,iako nije moj zanr privukla me i nadam se da cu procitati! Hvala na preporuci.

      Izbriši