ponedjeljak, 20. srpnja 2015.

Eyebrows on point!

Ii bok ljudi,ponovno! Čitala sam nekoliko odličnih blogova koje sam tek otkrila i dobila sam opet želju za pisanjem,tj. da napišem još jedan post iako sam i jučer pisala.
Znači,današnja tema su obrve.
Pisat ću vam o svemu,o početnom čupanju,o popunjavanju i ostalom.
Smatram da su obrve vrlo važna stavka na licu. Jednostavno,čine lice ljepšim i izražajnijim. 
Nismo svi rođeni sa super oblikovanim obrvama,ali to nije ništa strašno,sve se da riješiti uz pincetu i malo boli,samo malo,obećavam.
Ako nemate baš problema sa obrvama,kao ja,onda možete i sami prvi puta počupati obrve. Naime ja sam imala već oblik obrva,samo sam trebala počupati ono što strši ili je izvan savršenog luka.
Ako želite sami čupati obrve radite to po ovom principu:
Znači mislim da po slici možete shvatiti što morate napraviti,prvo počešljate obrve,skratite malim škaricama višak ako su vam obrve preduge i onda možete uzeti bijelu olovku i s ovim štapićem označite gdje vam treba biti početak obrve (usporedno gore sa krajem nosa), najviši luk obrve vam bude kroz zjenicu oka,a kraj obrve vam bude kada štapić usmjerite dijagonalno s krajem oka. Označite sva ta mjesta i na kraju ih spojite kako bi dobili savršeni luk,ono što se nalazi izvan tog luka samo počupajte.
Naravno prije toga možete preći ledom preko obrva kako bi vas manje boljelo.
Čupkajte obrve brzo,manje će vas boljeti. I zahvatite dlačicu odmah kod korijena dlačice,budite strpljive i jednu po jednu dlačicu čupajte,nemojte pokušavati više odjednom.
Pazite da ne prečupate obrve pa ostanete samo s pola obrve xd.
I nakon toga,samo obrišete označene linije i vjerojatno će vam to područje biti crveno zbog čupanja,ali ne brinite,povući će se to samo od sebe.
A ako imate nedefinirani oblik obrva i mislite da bi mogli zabrljati odite kozmetičarki neka ona odradi to,a poslije će vam biti lako jer ćete imati oblik i morati ćete počupati samo nove dlačice.
Čupanje obrva kod kozmatičara je dosta jeftino,oko 20-ak kuna,a nema sumnje da će vam posao odraditi odlično.
I sada popunjavanje. Mislim da je nama početnicama najbolje to činiti olovkom za obrve zato što je najbrže i najjednostavnije.
Olovke za obrve su meni super,samo kratkim pokretima popunjavate obrve,nikako ne vući linije jer će izgledati jako neprirodno. Izaberite olovku u jednoj nijansi tamnijoj od vašim prirodnih obrva.
Preporučujem vam Essence olovke koje su dostupne u 3 nijanse,ili Catrice.
Ako imate neposlušne obrve koje se često znaju maknuti s mjesta,onda možete koristiti i vosak za obrve ili gel maskaru.
Vosak za obrve stavite samo preko već popunjenih obrva i on će ih učvrstiti (ima Essence olovka) ili gel maskaru za koju ste već svi čuli. Prozirna je i možete ju koristiti za obrve ili za bazu za maskaru na trepavicama.
A drugi način popunjavanja obrva je sjenilom. Ta sjenila moraju biti matt jer ne možete stavljati na obrve nešto sa šljokicama.
Nijansa sjenila mora biti približno ista kao i vaše obrve, a sve to nanosite onim kosim kistom koji također možete koristiti i za gel eyeliner. 
I evo nekoliko primjera kako popuniti obrve:



2 komentara:

  1. Super post Petra! Ja prirodno imam odlicno oblikovane obrve, tako da mi one ne predstavljaju veliki problem

    http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši