nedjelja, 26. srpnja 2015.

Favourite youtubers part 2.

Bok ljudi! Evo napokon i nastavka onih najdražih youtubera,ovaj put domaćih. Odabrala sam 7  najdražih,iako ih ima još dosta koje volim gledati ovo su najdraži.
zaboravila sam staviti jednu curu ovdje,ali spomenuti ću ju dolje


Kao prva cura,a i najpoznatija,je naravno Zorana. Ona je predivna,preljepa,ima stila,zabavna je i smiješna i naravno da ju svi vole. Volim gledati i njezine vlogove.

Onda sljedeća je jedna hrvatska youtuberica a to je cura s Youtube kanala Bebi Rita.  Otkrila sam ju nedavno jer mi ju je bff predložila i od onda mi je super. Ima stvarno korisne videe,zrači tako pozitivnom energijom,uvijek je sva nasmijana i predivno se šminka.

Još jedna hrvatska youtuberica je i Sara s kanala ThePSara. Ona je baš nekako opuštena,smiješna,ima dobre savjete,predivno se i šminka,a također ima i blog Sara's Magical World.
Onda imamo jednu mladu,novu youtubericu koja mi je preslatka i draga i željela bi da nastavi snimati i da postigne sve što želi. Ona je Ita Grgić,a na Youtubu se zove Ita G. Pogledajte njezin kanal!

Onda sljedeći su Davor i Petra s kanala thelazyWAVE. Volim ih zato što su zabavni,smiješni,imaju zanimljive videe itd. Ponekad snimaju videe zajedno,a ponekad samo Petrin video,ili samo Davorov.

I sad ide cura za koju većina vas zna,a to je Andrea. Meni je ona preslatka,pratim ju već više od godinu dana i stvarno je super. Nije bila redovna u izbacivanju videa tijekom školske godine,ali počela je ponovno snimati i super je.

I posljednja cura,ali ne manje bitna,je Marija Žeželj,koja vodi istoimeni kanal. Na početku je nisam baš voljela,ali sada mi je,kao što vidite,jedna od omiljenih. Prava je slatkica,vlogovi su joj super,predivna je i baš se trudi.

I ovo je kraj. To su svi moji omiljeni domaći youtuberi i nadam se da vam se svidio ovaj post. :*

Broj komentara: 6:

  1. Bas je dobar post,i saznala sam za par youtuberica čije videe nisam prije gledala pa cu to svakako sada uciniti.
    P.S Dizajn bloga ti je to die for goshhh
    P.P.S. I ime 😂
    P.P.P.S. Previse pisem P.S. 😭💗 ali blog je 💎

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gabii☺ Hvala ti puno za sve haha baš si me nasmijala s ovim P.S ♥

      Izbriši
  2. heej,odličan post ,ja i nisam osoba koja prati YTbere,jer ne znam ne mogu sjediti mirno hahha xd. ali Zoranu sam par puta onako odgledala i preslatka i presmiješna mi je ..za ove ostale ne mogu reći da sam ikad čula,ali su svi prelijepi ,i moraću da pogledam barem jedan video da budem u toku hahaha xd :3 ova posljednja cura mi je najslađa
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah hvala ti.
      Deff pogledaj i od ostalih jer su predobri i neko ce ti se vec svidjeti,a slazem se da je Marija totalna slatkica ♥

      Izbriši
  3. Ja pratim i Zoranu i Bebi Ritu i Mariju Zezelj i Andreu Stojanovic i naravno Saruuuu , ona mi je omiljena ! Poslje nje Bebiii Rita .
    Pogledaj i Janu Dacovic . Ona mi je isto super :D

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam ja za Janu i ona je dobra,ali nije mi medu najboljima!♥

      Izbriši