utorak, 21. srpnja 2015.

H&M wishlist.

Bok ljudi. Danas pišem listu svojih želja iz H&M. Nažalost,u mojem gradu nema H&M i zato nemam mogućnost kupiti ove stvari,ali ih jako želim,pa krenimo,možda mi se jednom ostvari da idem u H&M.

Prva stvar su ove preedivne high waisted traperice. Zaljubljena sam u ove traperice. Tako su predivna,boja mi se sviđa,visokog su struka,malo su poderane. Ma savršene! Možete ih pronaći ovdje.

Sljedeća stvar je ova obična crna skater suknja. Ima ih u raznim bojama, s različitim dezenima,ali mislim kak su crne najbolje. 
Može se kombinirati uz gotovo sve i predivna mi je. Link ovdje.
Treća stvar je ova predivna kožna jakna. Mislim da kožnih jakna nikad dosta,a iznimno su kvalitetne i pašu uz sve. Baš mi treba nova i super bi mi došla ova. Možete je pogledati ovdje.

Ajmo dodati malo boje jer mi se čini kako je sve što želim crno haha. *one year after* Napokon sam pronašla nešto u boji što mi se sviđa! Aa to je ova predivna majica na pruge. Baš mi je dobra,izgleda opušteno i ugodno. LInk ovdje.
Ovo mi je želja kupiti već dugo,ali eto,nikako da kupim.
Pogledajte kako savršeno ovo izgleda. Predobro mi je to. Link.

I sad prelazimo na nakit i na neke sitnije stvarčice.
Okej,ovo nije tako mala stvar,ali kada sam ju ugledala,morala sam ju staviti na ovaj popis. Znači,u zadnje vrijeme,predobre su mi ovako velike torbe,aa pošto već imam jednu crnu,na redu je ovakva u bež boji. Pogledajte ovdje.
Shvatila sam da nemam niti jedan mali neseser koji bih mogla ponijeti sa sobom u ruksaku ili torbi. To mi je stvarno potrebno i morati ću kupiti neki,ali da barem imam H&M ovdje. Ovo bih odmah kupila,pogledajte kako je cool i swag haha. Link.
I napokon posljednja stvar bi bila ova ogrlica. Kod nas su te ogrlice stvarno skupe,znaju doći po 100 kuna,dok se na netu može naručiti za 10 kuna,besmisleno. Ali,nije to tema ovoga,nego ova ogrlica koju bi sigurno voljela imati. Već imam ideje kako bi ju kombinirala i mislim da je baš slatka.  Link pogledajte ovdje
Ii da,ovo bi bilo sve za današnji post. Kada gledam ovu wish listu baš bi se pomislilo kako sam skromna,jel? Haha,pozdrav.♥

Broj komentara: 8:

  1. Heej, pa doslovno skoro sve je i na mom wishlistu xD Odlican post, samo tako nastavi <3

    Ja sam sa Rivinsvijet.blogspot.com :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preeedobro! :D
    Ogrlica je odlična kao i torba *-*

    mypolishbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :D
      Slazem se,torba mi je bas wow. ♥

      Izbriši
  3. Jao, ove tregerice su savršene, i na mojoj su wish listi duuugo duuugo♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Tregerice tražim jako dugo, nisam znala da imaju u h&m.u, ali mi nije u blizini..Izgleda da ih nikada neću dobiti, a tražim ih cijelu godinu! A onaj neseser je presladak, pogotovo onaj crveni, sa picom *-*
    I btw:Počela sam tek pisati blog, imaš li neke savjete?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš ih I u New Yorkeru pa možda možeš pogledati tamo.
      A sad za savjete,budi aktivna,stavljaj slike koje sama slikaš,potrudi se oko slika,slikaj ispred prozora na prirodnom svijetlu,neka bude i teksta i slika,ne samo tekst,kuzis.. Onda budi orginalna,nikako kopiranje,ako ti se svida neka tema koju je vec pisala neka blogerica naravno da mozes i ti to pisati,ali maksimalno izrazi svoje misljenje i stav.
      Potrudi se oko gramatike,izaberi zanimljivu temu i budi jedinstvena :)♥

      Izbriši