srijeda, 29. srpnja 2015.

Instagram addicted + how I edit my photos

Pa bok ljudi! Evo mene danas s collab postom. Htjela sam pisati o favoritima za srpanj,ali kod mene je tako ružno i oblačno vrijeme da slike nisu bile lijepe i na kraju pišem collab post s Aleksandrom,s bloga Aleksandra's magical world. Ona je već napisala svoj post pa provjerite, krenimo sada s mojim postom.

Moja priča s Instagramom je počela još davno,još prije 73 tjedna kada sam postavila svoju prvu sliku,i to je bio jedan selfie (omg kako sam se promijenila od tada) i onda sam na početku bila zbunjena zato što nisam znala kako se što koristi i ostale stvari.
Sada već mogu reći da sam opsjednuta Instagramom. Meni je on najdraža društvena mreža i tamo postavljam dosta slika,zato što mi je to kao neki javni album,a ne Facebook,na njemu rijetko kad stavljam slike.
Znači,to kod što mi se sviđa kod Instagrama je što možemo pratiti razne profile,koji se bave profesionalnom fotografijom i vidjeti dosta inspirirajućih slika. Ja pratim puno raznih profila,od nogometaša,do manekenka pa sve do make up tutorijala.
Ima tu i 'običnih' ljudi koje pratim onako 'samo da vidim što im se događa u životu' haha.

Statistika:
Ajde da vas malo mučim brojevima haha.
Broj mojih objava: 104
Followers: 489 
Following: 965
Dada,pratim dosta ljudi,ali što ću,volim stalno imati neke nove slike na naslovnici.
Što volim kod profila?
Na mojem Instagramu najčešće pratim ljude koje volim i koji mi se po nečemu sviđaju i stranice koje se bave stvarima koje me zanimaju.
Tako da,ako sam zaluđena nogometom,zapratim cijelu postavu Barcelone,a ako sam više u šminkanju,onda cijeli dan mogu provesti gledajući make up tutorijale. 
Pratim još puno stranica vezanih za Teen Wolf,Pretty Little Liars,neke vezane za knjige,citate i drugo.
U ovom podnaslovu sam postavila pitanje što volim kod profila,pa krenimo.
U zadnje vrijeme jako mi se dopadaju oni 'umjetnički' profili u kojemu ljudi slikaju neke lijepe fotografije,znači nebo,prirodu,knjige ili nešto,uglavnom samo da nisu neki dosadni selfiji. Znači,ako nađem tako neki profil odmah ću ga followati.
Onda sviđa mi se kada su objave na profilu česte,ne mislim na ono 5 slika na dan,nego slika svaki dan ili svaki drugi.
Volim i kada je u opisu slike neki fora citat,samo ne puno onih hashtagova,to mi smeta jer kvari cijeli dojam slike.
Volim kada su slike uređene,nisu mutne,kada imaju one bijele okrvire i kada su svijetle i fora.

Moji najdraži profili:
Prije nego što krenem s mojim najdražim profilima nabacite follow na moj profil petra779

1. davorgerbus
2.WakeupAndMakeup
3. zorannah
4. joshtryhane
5. andreadejz
6.coffeeandbooks
7. tatjanamariposa
8.pllliars.facts
9. mudrolijesatwittera
10.badgaldopest1

Sigurno ima još profila koje volim,ali samo sam se ovih mogla sjetiti,ima još i privatnih profila kojje volim stalkati,nemojte lagati da to i vi ne radite haha.

I da,htjela bih napomenuti da je moj profil privatan,pa možete vidjeti moje slike samo ako me slijedite. Mislim da je bolje da tako imamo jer se možemo zaštiti od toga tko sve gleda naše slike i prati nas.
Kako uređujem svoje slike?
Vidjeli ste tamo neke moje slike koje imam na Instagramu,pa najčešće slikam običnom kamerom koja dođe  uz mobitel,ili s PowerCam s nekim što prirodniim efektom.
Nakon što sam uslikala sliku uređujem je u aplikaciji Square InstaPic.

Tamo otvorim sliku,stavim okvir,bijeli najčešće,ali oni vam tam ponude okvire u raznim bojama koji baš pašu slici,ali vi možete odabarati u boji koja se vama sviđa.
Ako sam slikala običnom kamerom onda dodam neki efekt,ali ne da bude prejako,nemam neki najdraži nego odaberem onaj koji paše slici,izoštrim sliku,onda još sredim kontrast,svjetlost i te neke male 'popravke'. Nakon toga samo spremim sliku i odem na nstagram i uređujem. Tamo još dodajem efekt ako želim,izoštrim sliku,ako to nisam učinila prije i objavljujem. Rijetko koristim hashtag,većinom stavim samo neki emoji.
Ovako izgleda kada uređujute sliku na Square InstaPic:


Nije moja slika


I to je sve za uređivanje i za moju 'ovisnost' o Instagramu. Pa nadam se da vam se sviđa. ♥


Broj komentara: 10:

  1. Ja ne pratim mnogo njih, jer imam par profila haha. Uglavnom polovinu tvojih najdražih pratim. Super post. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks you so much!
      I'll visit your blog.♥

      Izbriši
  3. Joj ovo je super,svaka cast!
    Obavezno te pratim od sada! <3

    Ako zelis prati i ti mene na mom blogu <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  4. This is so fun to read, thanks for sharing<3 I am in love with your blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdgovoriIzbriši