srijeda, 1. srpnja 2015.

June favourites.

Bok ljudi. Napokon pišem favorite,trebala sam objaviti jučer i napisala sam skoro cijeli post,ali nisam stigla objaviti i nije mi se spremila skica! Užas,sada moram pisati sve ponovno.


Nijedan moj post o favoritima nebi mogao proći bez jednog labela. Naravno, i ovoga puta titulu najboljeg zazueo je ovaj Rosal balzam koji je od Aloe Vere. Miris je predivan,okus i nije nešto haha,ali zanemarimo to kad ne jedemo labela,a usne su mi super njegovane zahvaljući ovog labelu. 

Druga stvar je dezodorans koji ste vidjeli u haul postu. Obožavam ga odkad sam ga kupila,miris je dosta jak,ali predobro miriše. Odlično traje i sprječava znojenje. Najdraži Fa dezić!


Mislim da ste svi čuli kako Essence ima odlične proizvode za obrve. Zato sam ja kupila ovu njihovu olovku za obrve i fantastična je. Možete aplicirati koliko želite,lijepo popunjava,a i dugo traje. Cijena joj je odlična-12 kuna. Jednostavna je za korištenje i lako se skida. Moja je u nijansi 'brown'.

I sada na red dolazi Nivea hidratantna krema koju sam koristila na području vrata. Znam da je čudno,ali od znoja i kose dobila sam nekakve prištiće kod vrata i odkad ih mažem ovom kremom lagano se povlače.
Ovaj mjesec sam provela lakirajući nokte ovom bojom. Ovo mi je najdraži lak, a boja je predivna. Ovaj lak sam dobila zajedno s kofer s šminkom iz Mullera. Meni dugo ostaje na noktima,lagano se skida,a i lagano se aplicira.
Ovaj mjesec sam od knjiga čitala 'Ja sam broj četiri', 'Snaga šestice' i 'Princ magle.'

Ja sam broj četiri i snaga šestice su fantastične knjige i obožavam ih. Uživala sam čitajući,ima još 3-4 nastavka koja JOŠ NISU PREVEDENA NA HRVATSKI tako da ih nema nigdje. :(
Princa magle željela sam pročitati već mjesecima,ali tek mi se nedavno stvorila prilika. Knjiga je super,iako sam očekivala nešto više,nije me razočarala. Cijelo vrijeme je napeta i stvarno je dobra. Kraj je tragičan.


Bila sam opsjednuta ovom pjesmom.
A također,ovaj video sam pogledala tako puno puta,a svejedno bi se stalno smijala. Lik je kralj :D
Od filmova najviše sam voljela Harry Pottera.

I ovo je kraj♥

4 komentara:

  1. Divan post petra. Drugarica mi je predložila da kupim taj Rosal Lip Balm, ali ja uvek zaboravim. haha I lak mi se mnnoooogo sviđa

    Moj blog:
    milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post Petrice :* Labelo i dezodorans sam koristila i super su, za Niveu svi znamo da je odlična. Sviđa mi se nijansa ovog laka. Ajme ja isto stalno slušam ovu pjesmu :D

    OdgovoriIzbriši