srijeda, 22. srpnja 2015.

My favourite youtubers-part 1.

Book ljudi,kao prvo želim vam zahvaliti na ovom predivnom broju,imam 51 sljedbenika :D Baš vam hvala. :)
Aa sada idemo na post,danas pišem o svojim najdražim stranim Youtuberima,zato se zove prvi dio,a drugi put dok ću pisati će biti o našima. So,let's get started!
Neću stavljati od najdražeg do manje dražeg,nego kak mi dođe haha.
Prva je Amanda Steele ili poznatija po svom yt kanalu Makeupbymandy24. Ona je jedna od prvih Youtuberica za koje sam saznala i obožavam ju. Tako je mlada,mislim da ima 15-16,a postigla je ogroman uspjeh i svaka joj čast na tome. I uz to,snima super videe,ima predivnu kosu,slatkica je i mene jako podsjeća na Ashely Benson iz Pll. Njezin kanal
Druga cura je Meredith Foster. Mislim da joj se kanal prije zvao stilababe i neki broj,ali ne sjećam se koji haha. Ona mi je baš dobra jer ima zanimljive ideje,trudi se i nekako sva zrači pozitivnom energijom. Link.

Treća cura je Sarah sa kanala beautypolice101. Ona mi je preslatka,čini se tako dobra,iskrena,predivno se šminka i odlična je.

Onda tu naravno imamo i Zoellu. Kamo bez nje? Da vam kažem iskreno,ja nju najviše volim zbog naglaska. *kako Britanci imaju dobar naglasak omg* Da zanči,meni je ona preslatka i super je. Baš želim pročitati njezinu knjigu. Svi znamo njezin kanal je li?



Pa sada Siena Mirabella. Kao prvo moram reći da ima jako lijepo ime,obožavam ga izgovarati. A ovako u videima je stvarno opuštena,prava slatkica i super se šminka. Link.

MyLifeAsEva. Ona mi je jedna od najdražih,stvarno. Ima super savjete,ideje,zanimljiva je i zabavna. Također je i smiješna i vidim zašto ju ljudi vole. Stvarno je odlična. Kanal ovdje.

I posljednja od cura je Aspyn Ovard. Kod nje mi se najviše sviđa kosa i njezina opuštenost. Ima i super stil,a videi su jednako kvalitetni isto kao i kod drugih cura. Kanal.

Sada sam shvatila da sam u početnoj slici zaboravila staviti sliku svog najdražeg muškog youtubera,a on je Josh Tryhane.
Znači osim što je zgodan (čitajte savršen) ima predobre videe,zabavan je,točno govori onako kako stvari jesu i meni je predobar. Stvarno se trudi oko videa,ima zanimljive teme itd. Volim ga haha.

Ii da,ovo bi bili svi moji najdraži Youtuberi. Ima ih još naravno,ali ovo su oni koje volim najviše gledati. Nadam se da vam se svidio ovaj post i ćao.

Broj komentara: 8:

  1. Odlična ti je ideja da odvojiš naše i strane YouTubere. Za sve sam čula osim za Saru. Pogledala sam sada njen kanal i dopala mi se, pa ti se zahvaljujem jer sam pronašla jednu jako dobru YouTuberku zahvaljujući tebi. Jedva čekam naredni post jer sam sigurna da ću i tu pronaći neki kanal koji će mi se dopasti.♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvala tebi :D Nadam se da ce ti se svidjeti i sljedeci post♥

      Izbriši
  2. Odlican post.
    Meni je Zoella preeslatka,onako opustena,smijesna i mnogo slatko prica :) .

    OdgovoriIzbriši
  3. Post ti je fenomenalan.:)
    Amanda,Meredith,Zoella,Siena i Eva su takođe moje omiljene Youtuberke.♥
    Za ostale nisam čula, kao ni za ovog Youtubera,pa eto, sad ću da pogledam i njihove kanale.:)

    http://myworldismagical.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Nadam se da će ti se i ostali svidjeti♥

      Izbriši
  4. Od ovih sviju jedino Evu pratim. Odlicna mi je . I tako super :)
    Pogledaj LaurDIY, ona mi je super :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši