nedjelja, 19. srpnja 2015.

Nails care + inspiration.

Bok ljudi. Danas vam donosim neku inspiraciju za uređenje noktiju,ako idete na geliranje ili jednostavno želite znati nešto više o njezi noktiju.

Pa,da odmah napomenem,ja svoje nokte ne njegujem,nego su mi prirodno dugački i brzo rastu. Najveća mana im je što su slabi i brzo pucaju,ali inače jako brzo rastu i ja sam zadovoljna.
Nokte je bitno redovno skraćivati kako bi oni mogli lijepo rasti,isti slučaj kao i s kosom.
Preporučuje se skraćivanje nokti turpijom i to onom kao kartonskom jer metalna oštećuje nokte.
Također nije dobro niti rezati  nokte škaricama ili grickalicom jer tako lakše pucaju,osim ako nisu jako dugački.
Bitno je i koristiti neku kremicu za nokte i ruke. Ja imam ovu od Essenca i meni je okej,nisam prepoznala nikakvu razliku jer ne stavljam je baš često samo kad se sjetim.
Važno je da koristite odstranjivač laka,a ne aceton jer on ima neke loše stvari u sebi,makar je mala razlika između njih.
Neki misle kako je lak štetan za nokte,a to zapravo nije točno jer lak učvršćuje nokte.
Geliranje,stavljanje umjetnih nokta i ostalo je štetno za nokte,ali je lijepo istina,ipak bi trebalo izbjegavati.
Pročitala sam da je za jače nokte dobar ovaj tretman. Znači,u mlako maslinovo ulje umočite nokte i držite tako nekih 15-ak minuta,ponovite nekoliko puta na tjedan .
Ako želite,u dm-u imate za kupiti onaj Eveline 8 in 1 ili 3 in 1 lak koji je za čvršće nokte i ostalo i stavljate ga onako kako tam piše.
Kad smo već kod lakova,da bi vam lak trajao duže trebali biste staviti bazni lak,čekati da se posuši,staviti lak u željenoj boji i nakon što se to posuši i top coat ili nadlak kako bi nokti dobili onaj lijepi sjaj i stajali duže.
Također,izmislili su i matt top coat što mi je predobro jer matt noktići su predivni.
I sad ću postaviti nekoliko slikica meni predivnih noktića.









Oprostite,ja sam se malo ponijela s noktima,kako su savršeni,omg. Obožavam ih sve,ali ovi matt crni *-*.
Nadam se da vam se svidio post!♥

2 komentara:

  1. Super post :D Kad sam pocela da gledam sve ove slike, razmisljala sam ima li kraja haha. Ja sam korisila ovaj 8in1 i prezadovoljna sam. Probaj i Eveleine sa avokadom za nokte i zanoktice. Divan je veruj mi.

    Komentiraj novi post -→ http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši