ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

Od ideje do posta!

Heej ljudi,jel kako sam maštovita u vezi naslova? Nisam se ničega drugog mogla sjetiti. Ako još ne kužite o čemu će se raditi pa post će biti o tome kako uopće nastaje post hahah,tj. nešto kao behind the scene.
Mnogi misle da je ovo pisanje posta i vođenje cijelog bloga prilično jednostavno,ali nije,nije to sve samo onako da uslikaš,napišeš 5 rečenica i postaviš na blog. Evo kako to ide kod mene:

Prvo mi treba ideja,ne znam ni ja kako pronalazim ideje za postove,ali imam one koje uvijek pišem,na primjer Favourites postove jer njih pišem svakog mjeseca,a ima i onih koji su neki tagovi,pa je sve što moram samo napisati pitanja i odgovoriti na njih. Ipak,nekad mi je inspiracija i Youtube, snimanje videa tamo je slično kao vođenje bloga pa dok vidim neki super video,ja izmislim nešto slično,ali opet s promijenjenim izgledom. A nekad su mi inspiracija i razne društvene mreže,kao na primjer onaj post 'Summer on We heart it',doslovno sam gledala slike i došla na ideju da ih postavim na blog.
Ali,mislim da je najbolja inspiracija,onu koju ne tražimo,nego samo dođe,i onda to napravimo jer smo sigurni da je to orginalni i to nam nitko ne može uzeti.

I onda kad imamo temu,potrebno je poslikati što sve koristimo. Meni je veliki plus kod bloga kada vidim da sam slika potrebne stvari,to je još samo jedan dokaz da se trudi. Ne govorim ja sad o ovakvim postovima kao ovaj moj gdje su potrebne neke lijepe slike s interneta kako bi uljepšale izgled,nego o postovima o favoritima i dr.
Sišla sam s teme. Uglavnom,kada krene slikanje,to otprilike izgleda ovako '' previše vremena slikam na istom mjestu,dosadilo je ovdje''
* promijenim lokaciju* ''ovdje je lijepo,samo nema dovoljno svjetlosti,slike ne ispadaju dobro' *vraćamo se na staro mjesto*.
Nadam se da nije samo kod mene tako.

Uglavnom,ja ne volim previše slikati jedan proizvod,pa da samo od njega imam 30 slika,uslikam nekoliko puta,trudim se da nema sjena,da je svjetlost dobra (uvijek slikajte pod prirodnim svjetlom, negdje ispred prozora) i onda prelazim na drugu stvar.
I nakon što sam poslikala sve što trebam za budući post,uzimam mobitel i USB i prebacim sve na kompjuter ukoliko je slobodan. I onda kreće uređivanje,moram priznati da mi je nekad teško uređivati jer mi se nekad i neda,ali većinom uživam u tome. Koristim program Ipiccy jer mi je preodličan,a također i Picmonkey ili Photoscape. Mogla bih posebno napraviti post o tome,mislim da i hoću.
Nakon što sam uredila sve slike,znači,poradila na svijetlini,izoštrila i ostalo onda tek kreće pisanje posta.
Za pisanje uobičajenih postova mi treba oko 40 minuta,nekada malo više,nekada manje. Kao što ste i shvatili već,prvo imam kratak uvod (inače da se raspišem,uvod bi bio predugačak jer uvijek vam želim nešto reći,ali zaboravim). Nakon toga prelazim na post,u zadnje vrijeme mi se slike presporo učitavaju. Nemam pojma zašto je to tako,ali nadam se da će prestati. U vrijeme posta,uvijek sam prijavljena na fejsu i slušam neke pjesme kako bi imala neku podlogu u pozadini. I ne znam što da vam kažem o pisanju posta? Nemam nikakve planove za to i skice,pišem ono što mi u tome trenutku padne na pamet,osim ako radim neke favorite ili nešto kao wishlist jer onda moram nabrajati pa si napišem u bilježnicu koje stvari moram napisati jer ću inače neku preskočiti.
E da,pa da vam kažem o toj 'bilježnici'. Znači,imam jednu bilježnicu u koju pišem ideje za postove,sve što mi padne na pamet,pa poslije označim nakon što napišem taj post. Također imam i neke random stvari koje su vezane za vježbanje,citate i dr.
I došli smo do kraja posta (ne kraja ovog posta,nego zamišljenog o kojeg pišem hahah),nakon što sam ga napisala,objavim i postavim link novog posta na asku,da objavim kako sam ga napisala.
I mislim da je to sve,ne znam jesam li što zaboravila,nadam se da nisam! Uglavnom,često koristim riječ uglavnom,zanemarite to,zaboravila sam spomenuti na početku posta da vam želim zahvaliti na 46 sljedbenika na ovom blogu. Mislim,nije to ništa previše,ali sam vam jako zahvalna i puno mi to znači,hvala vam!♥♥

Broj komentara: 8:

  1. Kod mene je problem mesto slikanja, kao i kod tebe. Uvek slikam na istom mestu! XD Inspiracija mi je we ♥ it ili mi jednostavno dodje, a ya postove se bas trudim, uredjujem slike i u njih utrosim nekada i do 2 h. Ipak me to cini srecnom. Onda, moja beyeznica je jedna obicna sveska u kojoj pisem ideje. Inace, mnogo mi se svidjaju planeri na pruge pa cu uskoro kupiti jedan. Ovaj post je odlican.

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah,hvala ti,ja moram kupiti neki planer ili sama urediti na polka fot uzorak,obožavam ga! ♥

      Izbriši
  2. Ja kada fotografišem nešto, MORAM da napravim bar 20 fotografija te iste stvari, i na kraju mi samo jedna ispadne dobro. A pozadine što se tiče, na svu sreću imam veliko dvorište (slikam napolju, jer mi je u sobi osvetljenje awh) pa fotografišem svugde po malo. xd I još nešto, inspiracija mi ili sama dođe, ili nikako haha.

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ja nekako više volim slikati u sobi,ali uglavnom,tako je i kod mene♥

      Izbriši
  3. Pre svega super je post. Kada nema ideju koju pozadinu da stavim, ja sama napravim kola od raznik papirića i prelepo izglda.

    'Novi' post
    http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja isto ideje za post zabelezim, i kasnije precrtavam. A sto se fotografija tice takodje mrzim kad ima 20 fotografija istog proizvoda.:)

    OdgovoriIzbriši